Od A do Ż (Tytułami)

LISTA ZRECENZOWANYCH KSIĄŻEK ALFABETYCZNIE TYTUŁAMI


~1,2...~
"19 razy Katherine" John Green
~A~

~Ą~

~B~

~D~
"Elita" Kiera Cass

~Ę~

~F~

~J~

~L~

~O~
~P~
"Po drugiej stronie cienia" Piotr Sender
"Powód by oddychać" Rebecca Donovan
"Poza czasem" Alexandra Monir
"Próba ognia" Josephine Angelini
"Przebudzona o świcie" C.C. Hunter
"Przewodnik po świecie herosów" Rick Riordan
~R~
"Ród" J.D. Horn
"Równowaga" Paweł Leśniak
"Rywalki" Kiera Cass

~S~
"Serce kamienia" Monika Sokół
"Srebrnowłosa" Kaja Wasilewska
"Superfacet nie istnieje, no i co z tego?" Catherine Grey
"Szklany deszcz" Magdalena Pawlik
"Szukaj mnie wśród lawendy. Zuzanna. Tom I" Agnieszka Lingas-Łoniewska

~Ś~

~T~
"Tajemnice prowincji" Joanna Jurgała-Jureczka
"Taniec Cieni" Yelena Black
"Tańcząca Eurydyka. Anna German we wspomnieniach" Mariola Pryzwan
"Tatuaż z lilią" Ewa Seno
"Topaz i Róża. Dwie królowe" Anna Lenart

~U~
~W~

~Y~

~Z~
- "Znak Ateny" Rick Riordan

~Ź~

~Ż~
-

5 komentarzy:

  1. Mmm... Widzę świetne pozycje :) Jak na złość czytałam może ze dwie... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może się skusisz na kupno dzięki recką xD
      Bo niektóre warto ^^

      Usuń
  2. A gdzie się podziału moje ukochane ,,Dary Anioła" oraz ,,Diabelskie Maszyny"? :D /S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to czytałam jeszcze długo przed założeniem bloga :)
      Aczkolwiek kolejna część już będzie :D

      Usuń
  3. Ty masz jeszcze mało. Ja też prowadzę taką listę i już się w niej gubię. xD

    OdpowiedzUsuń