Wyzwania 2015

Źródło
„Usuń ze swojego słownika słowo problem i zastąp je słowem wyzwanie. Życie stanie się nagle bardziej podniecające i interesujące.”
~Donna Watson


W tym roku postanowiłam mocno wziąć się za siebie i być systematyczna. Mam nadzieję, że wyzwania, które sobie wybrałam pomogą mi w tym postanowieniu. W tamtym roku było ich mniej, ale z roku na rok trzeba sobie utrudniać... i stawiać nowe wyzwania ;)



Postanowiłam zmierzyć się z wyzwaniami:



Czytam Fantastykę - wyzwanie polega na przeczytaniu książki o tematyce fantastycznej czy zagranicznej, czy też polskiej.


Książki przeczytane w ramach wyzwania [tutaj]



Paranormal Romance - wyzwanie polega na czytaniu książek z gatunku paranormal romance.


Książki przeczytane w ramach 
wyzwania [tutaj]


Okładkowe Love - wyzwanie polega na czytaniu książek, które mają piękną szatę graficzną.


Książki przeczytane w ramach 
wyzwania [tutaj]


Czytam Opasłe Tomiska - wyzwanie polegające na czytaniu książek powyżej 400 stron.


Książki przeczytane w ramach 
wyzwania [tutaj]



Klucznik - wyzwanie polega na czytaniu książek posiadających zaproponowane przez autorkę hasła-klucze.


Książki przeczytane w ramach 
wyzwania [tutaj]




52 Book Challenge Polska - wyzwanie polega na przeczytaniu minimum 52 książek w ciągu roku.






Na razie to tyle, ale może coś jeszcze dojdzie ;)
A jak Wasze wyzwania?

22 komentarze:

  1. Przyznam, że niezła ilość wyzwań ;) Powodzenia w realizowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie tak dużo, by próbować systematyczności :) Dzięki - przyda się :D

      Usuń
  2. Ja planuję wszystkie te co Ty, oprócz Klucznika + przeczytam tyle ile mam wzrostu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu" jest fajne, ale nie biorę w nim udziału ze względu na to mierzenie centymetrów - leń ze mnie xD

      Usuń
  3. Ja podjęłam się czterech, plus jedno, z którego po prostu postaram się wypełnić jak najwięcej punktów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja te z tzw. wykazami odpuściłam, bo np. książki historycznej, po angielsku itd nie przeczytam za chiny ludowe... a jednak jak wyzwanie to musisz się postarać i próbować.

      Usuń
  4. Powodzenia w tych wszystkich wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku mocno ograniczyłam wyzwania i biorę tylko raczej udział w tych dotyczących książek z własnej półki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę tych wyzwań sobie znalazłaś. Trzymam kciuki, żeby Twoje WYZWANIA zostały wypełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak jak Ty, biorę udział w Czytam fantastykę, Czytam opasłe tomiska, Paranormal romance. Dodatkowo zgłosiłam się jeszcze do Bibliotecznego, Fantazyjnego Alfabetu Stronicowego. Oprócz tego prowadzę jeszcze własne - Wampiry vs. wilkołaki :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, dużo wyzwań, ja w tym roku nie biorę udziału w żadnym (oprócz tych swoich prywatnych :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę być pilna, więc mam nadzieję, że dzięki tym wyzwaniom się uda :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Też się nad tym zastanawiam... zobaczymy pod koniec roku ;)

      Usuń
  10. Biorę udział w większości z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też biorę udział w wyzwaniach u Śniącego (horrorowe wyzwania) ale opasłe tomiska i okładkowe love też mi się podoba i z chęcią się dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, widzę, że ambitnie ;) Ja w zeszłym roku nie podołałam pięciu wyzwaniom i sobie zostawiłam dwa tylko na ten rok, a w przypadku jednego, czyli wzrostowego, liczy się każda książka ;) Z czytaniem fantastyki w ogóle nie miałabym problemu, bo właściwie 95% książek które czytuję to fantasy ;) Powodzenia życzę Ci!

    OdpowiedzUsuń