Wymienię/ Sprzedam

Odświeżenie półek
<Aktualizacja z 23.04.2016>

"Amber" Gail McHugh 
"Wszechświaty. Pamięć" Leonardo Patrignani 
"Wybrana o zmroku" C.C. Hunter
"Szepty o wschodzie księżyca" C.C. Hunter 
"Książka bez sensu" Alfie Deyes 
"Ostatni pociąg do Babylon" Charlee Fam 
"Gwiazd naszych wina" John Green
"Girl Online" Zoe Sugg
"Niebezpieczne istoty" Kami Garcia, Margaret Stohl
"Szukaj mnie wśród lawendy. Zuzanna. Tom I." Agnieszka Lingas-Łoniewska

"Cena odwagi" Ewa Seno
"Przeznaczenie bohaterów" Morgan Rice
"Pegaz. Ogień życia" Kate O'Hearn 
"Na razie żegnaj" Laurie Frankel  
"Ogniste skrzydła" Karolina Wojtaszek 
"Angelus" Anna Gręda
"Czarne serce" Elisa Puricelli Guerra 
"Krew to nie wszystko" Izabela Degórska 
"Felix, Net i Nika oraz Trzecia Kuzynka" Rafał Kosik 
"Nihal z Krainy Wiatru" Licia Troisi 
"Jantar i słońce" Joanna Terka
"Dwukrotna śmierć Daniela Hayesa" Marcus Sakey
"Dziennik Mai" Isabel Allende
"Grace. Księżna Monako" Joanna Spencer
"Krew tyrana" Fiona McIntosh
"Misja" J.R Ward
"Noc blizn" Alan Campbell
"Piaski ArmagedonuVladimir Wolff
"Brudna gra" Nikodem Pałasz
"Tajemnice prowincji" Joanna Jurgała-Jureczka
"Flashman" George MacDonald Fraser
"Karminowy szal" Joanna M. Chmielewska
"Powiedz mi to jutro" Sylwia Kukla
"Szklany deszcz" Magdalena Pawlik
"Kartka z przydziałem" Ewa Żurowska
"Dziedzictwo Ariany" Francoise Bourdin
"Czarna mewa" Franco Scaglia
"W kajdankach namiętności" Piotr Kołodziejczyk
"Świat nocy 2: Wybrani. Anioł Ciemności. Pakt." Lisa Jane Smith
"Niklos Koda Bóg szakali" (tom 2)
"Nad rzeką niepamięci" Joanna Lustyk
"Pieśń miecza" Bernard Cornwell
"Yoko. Mój wyjątkowy przyjaciel" Knister
"Dziewczyny" Zbigniew Puszkiewicz
"Skarga kasacyjna w postępowaniu cywilnym" Lidia Bagińska
"Kaznodzieja" Camilla Läckberg - audiobook!

Wymiana 2 za 1:
"Blask twoich oczu" Margit Sandemo
"Zaklęty las" Margit Sandemo
"Wielkie Wrota" Margit Sandemo

Wszystkie książki są nowe i nieponiszczone, niektóre nawet nie czytane (mam 2 egzemplarze) Przyjmuję książki na wymianę, bądź mogę też sprzedać. Co do wymiany zależy mi na TYCH książkach. Oczywiście zawsze można coś zaproponować, mogłam nie słyszeć o takowej książce.
Kontakt: marcela32@onet.eu

22 komentarze:

  1. Uwielbiam Margit Sandemo ;D
    Ale jej książki czytam tylko z telefonu, bo mogę do nich zaglądać jak leżę, gotuję, uczę się, siedzę na zajęciach na uczelni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, podoba mi się jej styl- taki lekki, ale przy tym pouczający :)

      Usuń
  2. A jeśli chciałabym kupić książkę to w jakiej cenie ?
    Interesuje mnie "Pocałunek demona" Lynn Raven

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety jak na razie mam brak dostępu do konta bankowego :/

      Usuń
  3. ZA ile sprzedałabyś demony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi ci o "Pocałunek Demona" ?
      Jak tak, to jest chwilowo zarezerwowany, i nie wiem, czy będę go miała, czy się wymienię ^^

      Usuń
  4. Posiadam książkę ,,Jedz, poluj, kochaj - Kerrelyn Sparks " K.Z:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey, mam do zaproponowania takie książki jak : "Cyrk nocy", "Demony.Pokusa" lub "Miłość alchemika" byłabyś może zainteresowana ? Bo chciałabym się wymienić na "Opiekunkę grobów", czekam na jakąś odpowiedź tutaj lub napisz na moją pocztę : layshasky@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę Ci zaproponować takie książki jak:
    Śmierć przychodzi nocą - Helene Tursten
    Nieśmiertelność. Wieża - Wolfgang Hohlbein
    Najciemniejsza część lasu - Ramsey Campbell
    Pamietniki Wampirów. Pamiętnik Stefano: Tom 1,2,3 - Lisa Jane Smith, Kevin Williamson, Julie Plec, ghostwriter
    Skrzynia władcy piorunów - Marcin Kozioł (nowa)
    Ślad atramentu - Melvin R. Starr (nowa)
    Księga Elżbiety - Joann Davis
    Cienie - Amy Meredith
    Brzydula. Pamiętnik - Julia Kamińska
    Dom nad rozlewiskiem - Małgorzata Kalicińska
    Imię róży - Umberto Eco (twarda)
    Bez odwrotu - Jana Frey
    Jeśli chciałabyś poczytać mangę to mam Rappę (cz. 1 i 2 - komplet, raz czytane)
    Większość raz czytana ;)
    Mnie interesuje Łowczyni Zagubionych Dusz oraz Uwikłana
    Jakbyś była zainteresowana to napisz do mnie maila: Martynasp4@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile kosztowałaby "Cena odwagi" z wysyłką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś ok. 20 zł - jest jak nowa, raz czytana :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź, muszę się jeszcze zastanowić :)

      Usuń
    3. Jasne, jak coś pisz na maila :)

      Usuń
  8. No ja bym miała na wymianę: "Zostań, jeśli kochasz" i "Wróć, jeśli pamiętasz" :)
    Jak coś to zapraszam na mail: nerd.ksiazkowy.blog@onet.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wymiana "Nihal z Krainy Wiatru" na "Pocałunek Gwen Frost"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne :) Pisz na maila: marcela32@onet.eu to się dogadamy :)

      Usuń
  10. Ile byś chciała za "Grace. Księżna Monako" i "Gwiazd naszych wina"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GNW jest mocno poturbowane - książka z wymiany, a za Grace 14+kw

      Usuń
  11. Wymieniłabyś się Ucieczka w dzicz na Pamiętnik Mai?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety akurat ta pozycja mnie nie interesuje :(

      Usuń