Sukcesy blogowe

Blog się prężnie rozwija, więc by nic nie uciekło – powstała ta zakładka :)
Tutaj na bieżącą będą się pojawiały nowe patronaty, opinie na okładkach książek, miejsca publikacji moich recenzji, jak i inne tego typu sukcesy.
Jak na razie skromniutko, ale jak dla mnie to i tak dużo <3
Choć mam nadzieję, że będzie ich jeszcze kilka w nowym roku... ale to tylko marzenia ;)

Oczywiście jeśli ktoś chciałby nawiązać ze mną formę jakiejkolwiek współpracy - odsyłam do zakładki "Współpraca", gdzie można znaleźć kontakt do mnie :)



~ 2015 rok ~


Jako redaktor portalu Papierowy Pies, byłam jurorem 6 edycji Bazgroła

W czerwcu fanpage Mirror of soul osiągnął ponad 1000 lajków



~ 2014 rok ~


OPINIE W KSIĄŻKACH:


Moja opinia na skrzydełku książki „Poza czasem” Alexandry Monir


Moja opinia z tyłu okładki „Zabranej o zmierzchu” 

Moja opinia na pierwszej stronie dodruku „Powodu by oddychać” Rebecci Donovan

Nick i moja ocena na tylnej (nowej - premiera jakoś w grudniu) okładce „Co wylądowało w lesie Rendlesham?” Mateusza Kudrańskiego


RECENZJE POZA BLOGIEM:


Gazeta Echo Jaworza „Chłopcy” Jakub Ćwiek


Gazeta Echo Jaworza artykuł Czy muzyka i książka to idealna para?”


PATRONATY MEDIALNE:



Patronat medialny nad Polconem 2014



ZAKŁADKI BLOGOWE:

Przed Targami w Krakowie powstały też jedyne i niepowtarzalne zakładki blogowe, z których jestem bardzo dumna! <3 No i oczywiście wizytówki :)

15 komentarzy:

  1. Już sporo masz sukcesów, ale życzę jeszcze więcej i oby samych sukcesów był pełen Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja bym tego słowem "skromniutko" nie nazwała :D Gratulacje, bardzo dużo osiągnęłaś, naprawdę brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skromniutko, ale ja bardzo się cieszę z każdego sukcesu - dodaje skrzydeł ^^
      Dziękuję :)

      Usuń
  3. Wspaniałe osiągnięcia. Wielkie gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak tego dużo. <3 Gratuluję.
    ~Księżycowa Pani

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś chyba jedną z najlepszych blogerek książkowych :) Godnie nas reprezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko, te słowa na pewno były do mnie? :O
      Bardzo miło słyszeć taki komplement, ale jeszcze duuuużo przede mną :) Ale bardzo dziękuję! <3

      Usuń
    2. Czarny Kruk ma rację. Ty i Raven Stark najlepsze :)

      Usuń