Wyzwania 2014

Grafika zaczerpnięta z internetu
"Iść za marzeniem i znowu iść za marzeniem, i tak zawsze aż do końca."
~Joseph Conrad

Jako, że w tym roku dość późno dowiedziałam się, że jest coś takiego jak wyzwania, i dopiero raczkowałam, postanowiłam że od nowego roku i ja wezmę w kilku udział... a co sobie będę żałować, nieprawdaż? :)

Jak czas przemija... TIK tak...

Grafika zaczerpnięta z internetu

Tak niedawno był pierwszy stycznia 2013... a już niedługo powitamy 2014 rok...
Z racji tego chciałam zrobić takie mini podsumowanie roku w pigułce - co wy na to?

Zacznijmy od tego, że dla mnie to był rok bardzo owocny we wszystko... 2013 rok obfitował, w to iż dałam początek istnienia tego bloga - czego absolutnie nie żałuję! I jak czasem się dowiaduje, dzięki mej pisaninie, ktoś też postanowił stworzyć bloga, co podwójnie każe mi twierdzić, że zrobiłam dobry ruch :)

"Równowaga" Paweł Leśniak



Równowaga


Autor: Paweł Leśniak 
Seria: Desmond Pearce tom 1
Wydawnictwo: Zysk i Spółka 
Data wydania: wrzesień 2012 
Gatunek: fantastyka, science-fiction






Opis:

Desmond Pearce ma dwadzieścia sześć lat i jest dyrektorem w prowadzonej przez ojca firmie deweloperskiej w Miami. Wydaje mu się, że wreszcie odnalazł szczęście — właśnie się zaręczył z dziewczyną, którą kocha i jest bliski odniesienia sukcesu w lidze nielegalnych walk toczonych w nocnych klubach. 

Niespodziewanie cały jego świat wali się w gruzy, a wszystkie marzenia obracają w pył. Zdradzony przez najbliższego przyjaciela, bez wsparcia ludzi, na których liczył, w chwili słabości popełnia błąd, który będzie go drogo kosztował. Desmond trafia do piekła i staje przed obliczem samego Lucyfera, władcy piekieł. Nie mając innego wyjścia, przyjmuje ofertę pracy jako egzekutor — demon zbierający dusze na ziemi. Nie zdaje sobie sprawy, że stał się ofiarą okrutnego planu, w którym nic nie jest takie, jakie mogło się wydawać.

Merry, merry Eggs?

Grafika zaczerpnięta z internetu

W związku ze zbliżającymi się świętami chciałabym Wam Czytelnikom moich wypocin już przez bite więcej niż pół roku, złożyć wam życzenia:

Czas oczyścić ją z kurzu!

Grafika zaczerpnięta z internetu
Pamiętacie te czasy, kiedy rodzice czytali wam na dobranoc? Gdy chcieli, by śniły się wam dobre sny? Gdy chcieli poszerzyć waszą wyobraźnie, rozszerzyć horyzonty? No właśnie… – to już za wami, a jak jest teraz? Obecnie realia w Polsce są zupełnie inne! W dzisiejszych czasach mało którzy rodzice czytają swoim pociechą książki, puszczą im wieczorynkę czy bajkę i na tym koniec. A ci, którym w młodości rodziciele czytali, zakopali głęboko potrzebę kształcenia swej wyobraźni. Są przecież filmy na podstawie książek – to słowa dzisiejszej młodzieży! 


„Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła” 

~Wisława Szymborska 

Zaoszczędź na święta... jak i po nich!

Idą święta, które zazwyczaj doszczętnie rujnują budżet w każdej rodzinie. Bo trzeba kupić ozdoby, produkty... i prezenty! Tak, to ostatnie najbardziej zmniejsza zasoby portfela, szczególnie, że MY Mole Książkowi uwielbiamy dostawać oczywiście książki, najlepiej kilka. A jak powszechnie wiadomo - one są drogie. No więc zaczyna się kombinowanie, gdzie taniej kupić, gdzie są wielkie promocje świąteczne... Najczęściej sięgamy po oferty znajdujące się w Internecie, bo jest taniej, ale kwota wysyłki czyni z taniej oferty równą tej w sklepach. Co więc zrobić, by oszczędzić i kupić coś porządnego? Mam dla was ciekawe rozwiązanie, o ile jesteście z Łodzi lub okolic. 

"Obrońca nocy" Agnieszka Lingas-Łoniewska



Obrońca nocy


Autor: Agnieszka Lingas-Łoniewska 
Wydawnictwo: Novae Res 
Data wydania: 21 października 2013
Gatunek: sensacja, paranormal romance







Opis:

Gorąca, mroczna, seksowna.

Nocny Łowca, samozwańczy obrońca mieszkańców Miasta Aniołów i James Maseratti, milioner, którego prawdziwą twarz poznała Melisa Mallory - najlepsza dziennikarka śledcza. Każde z nich ukrywa przed światem pewną tajemnicę...

Kiedy tłem są wzgórza Hollywood, wszystko się może zdarzyć, nawet miłość, jaka nie miała prawa się narodzić...

"Bo tylko u mnie Twe imię może zostać zapisane na kości!" [Wyniki konkursu]

Tak więc nadeszła chwila, by ogłosić wyniki Konkursu kostkowego! Nie powiem długo musieliście czekać, no ale cóż... wiecie jak to ze mną jest ;)
Cieszy mnie, że tak chętnie wzięliście udział w konkursie, bo było aż 19 zgłoszeń! Dlatego też postanowiłam zrobić wam mały prezent na święta i zamiast jednej osoby - obdarować DWIE! Cieszycie się? Wy tak... ja stracę dwie zakładki.... xD Oczywiście żartuję, z miłą chęcią umilę komuś święta ;)


A więc czas na wyniki....


Jak mówiłam u mnie wszędzie KOŚCI,
więc nie dziwota, że same trzaski słyszę xD

Stosik na zbliżające się święta ~9~

Bo ja się buntuje i nie publikuje postu stosikowego w pierwszych dniach nowego miesiąca, ale w jego połowie, ot co!

Długo zmusiłam was do czekania, aż rozwiąże się zagadka magicznie zaśnieżonego stosiku. No cóż śnieg stopniał i odkrył w końcu tytuły, więc dziś je wam pokazuje. Ale powiem wam, że macie ogromną cierpliwość, że tak długo czekaliście, i nikt nie protestował xD Mnie to cieszy, bo w tym tygodniu miałam takie zawirowanie sprawdzianami... (w jednym dniu - czwartek miałam 7 lekcji... i na każdej albo sprawdzian, albo pytanie, albo to i to). Tak więc ciężko harowałam przed świętami. Ale spokojnie odbijemy sobie to na wolnym xD A teraz ważne są skarby, które do mnie przyszły w listopadzie i... dobiły mój regał. Bo de facto nie mam już miejsca na coś nowego. Jednak będąc ksiażkoholikiem mam swoje sposoby, by jeszcze coś niecoś pomieścić ;) Zapraszam więc do obejrzenia mych zdobyczy ^^

"Ona mi to każe najpierw na żywo wycinać." [WYNIKI KONKURSU MUZYCZNEGO]


Dziś przedstawię Wam wyniki konkursu literacko-muzycznego <post na blogu>
Ale wyniki będą w innej formie....
Otóż jak wiecie byłam dziś na spotkaniu Moli Książkowych... co tam, że byłyśmy tylko we dwie z Anetą. Ale i był GOŚĆ a raczej dwóch gości xD

Ale może sami zobaczycie o co chodzi?



Słyszę trzask - to chrzęst kości... [KONKURS]

Grafika zaczerpnięta z internetu

A ja wszędzie słyszę trzaski... to odgłosy łamanych i rzucanych kości... 
Moje oczy widzą same szkielety...
Kości! Wszędzie kości!
Woła moja mama przestraszona.
Wielce tym faktem oburzona.
No bo co w mym pokoju robią te białe fikuśne przedmioty?
Ja... sama nie wiem, ale bardzo je lubię.
Ja je nawet kocham, i oddać żałuję...
...ale no cóż oddać muszę kilka.
Ale dla was to dobrze!
Takie kosteczki dostać to marzenie...
CHYBA?

" Turlam kostkę po dłoni, rozkoszując się chwilą. Zatrzymuję ją, gdy na wierzchu pojawia się ścianka z jednym oczkiem. Unoszę ją zwycięsko. "

Tak teraz pewnie stwierdziliście, że ciut ciut coś ze mną nie tak... - i dobrze myślicie :)
Ale tylko wariaci są coś warci, nieprawdaż?
Jutro są Mikołajki! Jutro i wyniki konkursu! Ale... czemu by nie zrobić kolejnego?
Cieszycie się prawda? Bowiem mam dla was nowy konkurs!
Kostkowy konkurs!

Christmas Wish :)

Grafika zaczerpnięta z internetu

Ostatnio miałam kilka pytań, czy stworzę swoją listę upragnionych książek na święta. Pomyślałam "czemu nie?", skoro chcecie zobaczyć to wam pokażę :) Ale cóż jest to lista tylko dla was, bo moja rodzina niestety nie uznaje książek za prezenty na jakąkolwiek okazję. Pogodziłam się z tym już dawno... więc nie oczekuję żadnej. Ale może przynajmniej porównamy opinie? Przedstawię wam listę z dziesięcioma punktami, książek których nie czytałam, a bardzo bym chciała :) Uprzedzam - kolejność na liście nic nie znaczy... i tak ją trochę obkroiłam - to jest jedna piąta tytułów, które chcę bardzo ;)
Serdecznie zapraszam do spojrzenia na moje małe marzenia!

"Czarne serce" Elisa Puricelli Guerra



Czarne serce


Autor: Elisa Puricelli Guerra 
Tytuł oryginału: Corazón Negro 
Wydawnictwo: Akapit Press 
Data wydania: 11 października 2013
Gatunek: fantastyka, literatura młodzieżowa






Opis:

Sławna pisarka dla młodzieży, Cornelia Wyndham, zniknęła. Zostawiła nieukończony ostatni tom serii, której bohaterem jest idol tysięcy nastolatek, Narcissus Spark, mroczny piosenkarz rockowy. Jej bratanica Viola zaczyna śledztwo, kiedy to nagle i niespodziewanie pojawia się piękny siedemnastolatek...
Czy Viola odkryje, co łączy Cornelię z kamiennym aniołem?
Co oznaczają słowa wyryte na jego przedramieniu?

Co kryje się w sercu niedostępnego Narcissusa?

Czy myślałeś kiedyś, że spotkasz bohatera ze swoich snów? 

Konkurs literacko-muzyczny

Grafika zaczerpnięta z internetu
Obiecałam Wam dziś posta, więc macie posta! I to konkursowego :) 
Mikołaj już ma worek z książkami w środku dla was, czeka tylko na poprawne odpowiedzi!
Najśmieszniejsze jest to, że miałam startować z własnym, ale cóż wydawnictwo mnie ubiegło ze sponsorowanymi nagrodami... 
Konkurs jest całkowicie dla was, taki prezent na święta i podziękowanie. Bo... nadal ze mną jesteście, bo was przybywa (niedawno wybiło 400 lajków na Fan Page'u i 160 obserwatorów na blogu). Niezmierni cieszy to moje oczęta, a serducho się powiększa.
Także, by komuś na święta było miło i przyjemnie - konkurs!
A więc odpowiadamy na pytanie i zgarniamy nagrody, bo Mikołaj już tak rozkojarzony, że odda z chęcią to co ma w worku ;)

Regulamin konkursu:

  1. Organizatorem konkursu jestem ja Marcela Pomper, właścicielka bloga http://mirror-of--soul.blogspot.com/ oraz Wydawnictwo Borgis.
  2. Fundatorem nagród jest firmę Fitomed, której serdecznie dziękuję :)
  3. Konkurs rozpoczyna się  od 18 listopada 2013 r.  i trwa do 4  grudnia 2013 r. Wyniki pojawią się 6 grudnia w dzień Mikołajek :)
  4. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie osoby zamieszkałe na terenie Polski, lub mające adres korespondencyjny w Polsce.
  5. Nagrodami w konkursie jest wybrana przez zwycięzców książka Piotra Kołodziejczaka: "W kajdankach namiętności" <moja recenzja> lub "Kobieta niespodzianka" <moja recenzja>.
  6. Zwycięzców będzie trzech, którzy zostaną wybrani drogą losowania (jeszcze nie wiem czy zadziała technologia, czy zwykła miska i karteczki).
  7. Zwycięzcy mają 3 dni na wysłanie mi swojego adresu pocztowego na mojego e-meila (marcela32@onet.eu), bym mogła potem przekazać go wydawnictwu, w celu wysyłki nagrody.
  8. Jedna osoba może tylko raz wziąć udział w konkursie.
  9. Każdy posiadacz adresu e-mail może wziąć udział w konkursie.
  10. Wraz z wydawnictwem nie odpowiadamy za zgubienie przesyłki przez Pocztę Polską.
  11. Zastrzegam sobie prawo zmiany regulaminu.
  12. Aby wziąć udział w konkursie należy:
  • odpowiedzieć na pytanie (podane poniżej), a swoją odpowiedź wysłać na mojego meila marcela32@onet.eu w tytule wpisując "Odpowiedź konkursowa" 
  • można dołączyć do grona obserwatorów / dodać do kręgu / polubić na FB
  • jeśli ktoś ma bloga może umieścić baner konkursowy/ udostępnić post na tablicy

Pytanie konkursowe:

Widok jakiego miasta ukazuje się ok. 1 min. 40 sek. w teledysku „Nie pozwól”?

[Przypominam, że na pytanie konkursowe odpowiedzi udzielamy wysyłając meila na marcela32@onet.eu w tytule wpisując "Odpowiedź konkursowa" - odpowiedzi udzielane gdzieś indziej będą natychmiast kasowane]


Baner:


Powodzenia!

PS> Jeśli coś byłoby nie jasne - piszcie w komentarzach. Osoby, które chcą wziąć udział, ale np. dziś nie mają na to głowy mogą zostawić pod spodem swoje zgłoszenie z meilem - a jakieś 5 dni przed zakończeniem mogę przypomnieć, by udzielić odpowiedzi, którą przypominam - wysyłamy na mojego MEILA.

Pozdrawiam i liczę, że ochoczo przystąpicie do konkursu, a mi będzie miło obdarować kogoś pod choinkę dobrymi książkami!

"Look" Sophia Bennett



Look


Autor: Sophia Bennett  
Tytuł oryginału: The Look 
Seria: Niebieskie Migdały 
Wydawnictwo: Egmont 
Data wydania: 13 marca 2013
Gatunek: literatura młodzieżowa





Opis:

Ted nie jest może klasyczną pięknością, ale ma w sobie to coś, co sprawia, że pewnego dnia zostaje zaproszona na próbne zdjęcia do jednej z najlepszych w Londynie agencji modelek. Kiedy świat zawodowego modelingu staje przed nią otworem, Ted musi zmierzyć się z nie lada wyzwaniem... Czy blichtr i rywalizacja okażą się ważniejsze niż wsparcie chorej na raka siostry i rodzące się uczucie do przystojnego Nicka?

"Dziewczyny z Hex Hall" Rachel Hawkins



Dziewczyny z Hex Hall


Autor: Rachel Hawkins
Tytuł oryginału: Hex Hall 
Seria: Dziewczyny z Hex Hall tom 1 
Wydawnictwo: Otwarte
Data wydania: 6 września 2010
Gatunek: literatura młodzieżowa, fantastyka





Opis:


Grzeczne dziewczynki idą do szkoły, niegrzeczne- do Hex Hall

Czy jesteś grzeczną dziewczynką?

Sophie Mercer ma szesnaście lat i jest czarownicą. Ostatnio trochę za bardzo czarowała na studniówce. Za karę trafia do poprawczaka dla wiedźm, wampirów i elfów. 
W końcu Sophie to córka czarnoksiężnika.

I wtedy zaczynają się prawdziwe kłopoty. Życie „nowej” nie jest usłane różami. Zwłaszcza gdy najprzystojniejszy chłopak w szkole jest już zajęty. A jego dziewczyna, choć śliczna i słodka, potrafi zaleźć za skórę jak mało kto.

Jednak najgorsze wciąż przed Sophie. Ktoś zaczyna atakować uczniów, a podejrzenie pada na jej jedyną przyjaciółkę.


Stosik Halloweenowo-targowy ~8~


 "Literaturze nie są potrzebni wielcy pisarze, ale wielkie dzieła"
~ Aleksander Kumor

Jak obiecałam, tak i jest - STOSIK :) Taki trochę inny, ale mnie natchnęło, więc jest taki. I nie zdziwcie się jak zobaczycie zdjęcie... Tak jakoś magia 31 października mną zawładnęła i dała inspiracji. Miałam potrzebę robienia zdjęć i padło na stosik.
Przyszła więc pora, by pokazać wam, cóż to za dziwy przyszły lub dostały się w moje łapki oraz czego recenzje w niedługim czasie zobaczycie. Oczywiście idę według kolejki egzemplarzy recenzenckich, także te które są moje... pewnie troszkę poczekają. Chyba, że na prawdę nie wytrzymam i po którąś sięgnę... ale zazwyczaj trzymam się zasad xD

Na książki nie narzekam, bo kilka się ich zebrało... gorzej z czasem u mnie bywa. Ale jak to mówią? Ten co czegoś pragnie i chce - zawsze znajdzie na to czas!
I jeszcze pragnę podziękować wszystkim moim fanom lubiących stronę na Facebooku, bo wczoraj wybiło 400 lajków! Oby tak dalej Kochani!

"Ostatnia spowiedź - Tom II" Nina Reichter




Ostatnia spowiedź - Tom II


Autor: Nina Reichter 
Seria: Ostatnia spowiedź tom 2 
Wydawnictwo: Novae Res 
Data wydania: 26 sierpnia 2013
Gatunek: literatura młodzieżowa, romans




Opis:

Kontynuacja bestsellerowej powieści Niny Reichter. Pełna napięcia, romantyczna opowieść o miłości w szponach show-biznesu. Poznaj tom II cyklu Ostatnia spowiedź. 


Świat Ally Hanningan wali się w posadach, gdy miłość jej życia – rockman Bradin Rothfeld zostaje postrzelony i pada na scenę. Ally jest uczestniczką tamtych zdarzeń. Bezsilność i wspomnienia tamtych chwil na zawsze pozostaną jej najgorszym koszmarem. 
Bradin jest w ciężkim stanie. 
Co więcej, może pożegnać się ze światem sądząc, że dwie najbliższe mu osoby zrobiły mu świństwo. Tylko czy Ally i Tom rzeczywiście są niewinni? 
Rozpoczyna się walka o życie rannego Bradina, a jego bliscy, odliczając feralne godziny, będą musieli zmierzyć się z grzechami, które być może nigdy nie zostaną odpuszczone. 
Tom poprzysięga sobie, że już nie zbliży się do Ally. 
Tylko czy facet, który dotychczas żył bez zasad dotrzyma obietnicy? 

Miłość, zazdrość, show-biznes. Ostatnia spowiedź Poczuj, jak kocha ten, którego kochają tysiące…


17 Targi Książki w Krakowie - fotorelacja


Tyle planowania, i ogrom wyczekiwania... aż nadszedł mój upragniony i doczekany dzień - 26 października! Byłam strasznie ciekawa jak taka impreza wygląda, bo co trzeba przyznać - to były moje pierwsze targi, na których mogłam być.
Już o 5 rano byłam na nogach pełna radości, co moją mamę bardzo zdziwiło - wiecie sobota, a ja sobie lubię pospać dobrze i odespać szkołę :) Ahh jak było miło powiedzieć kierowcy w autobusie "bilet do Krakowa, poproszę". No i pojechałam wraz z moją koleżanką. Podróż zajęła nam ok 3h, a bardzo miły kierowca włączył nam klimatyzację i zamarzałyśmy xD Czas ten umilałam sobie esemesami, z blogerkami, z którymi umówiłam się na miejscu oraz czytając książkę. Na miejscu pod swe skrzydła wzięła nas siostra koleżanki i razem szczęśliwie dotarłyśmy na Halę Targową. Tam odebrałam swoją plakietkę iii weszłam do raju pełnego książek!
To dzięki tej mapce JAKO TAKO nie pogubiłam się na hali... Choć i tak kilka razy się zgubiłam... Ale to już szczegół. Na pewno zapamiętałam drogę do wyjścia/wejścia głównego do którego kilka razy musiałam iść, by znaleźć osoby z którymi się umówiłam.
Pierwsza, która wpadła w me uściski była Kasia. Z nią znów kilka razy się zgubiłam... Potem razem szukałyśmy kolejnych dwóch bloggerek - Oli i Himi. Z pierwszą nie było dane mi długo porozmawiać, bo uciekła i już się nie pojawiła... Za to hm.. z tą drugą spędziłam ładnych parę godzin ;)
Jak pięknie widać na tym zdjęciu - na Targach było bardzooo mało miejsca. Gimnastyka, by przecisnąć się przez te tłumy, a jeszcze ciekawiej robiło się jakiekolwiek zdjęcia! A gdy już mówimy o ścisku, na hali była ogromna duchota -zero klimatyzacji, jedynie wyjść na pole i troszkę się przewietrzyć, zebrać trochę powietrza i dalej zwiedzać stoiska.

Wydawnictwo JEDNOŚĆ - to tam dzieciaki mogły porysować i spędzić miło czas.

A to wydawnictwo Dreams, które zachęcało wyglądem stoiska i wydaje mi się, że to chyba było najładniejsze stoisko na targach. A dodatkowo, przy zakupie książek rozdawali ładne torebki na książki :)

Grupa Wydawnicza Foksal miała duże stoisko, a najbardziej oglądanymi półkami na stoisku były książki Uroborosa, z malutkimi zakładkami magnetycznymi do każdej z książek i promocją 30% od każdej książki.


Bardzo ładne, choć malutkie stoisko miało wydawnictwo Otwarte. Stworzyli na swym stoisku miłą i przyjemną atmosferę. Dodatkowo przy zakupie 2 książek można było otrzymać plakat. Ja dzięki Himi i jej babci otrzymałam taki z "Dziedzictwa" i strasznie się cieszyłam :)

A tu był taki miły kącik, gdzie było troszkę spokoju od tłoku, choć duchota nadal była. Poza tym ślicznie to wyglądało - taki mini park z ławeczkami.

Na targach też można było spotkać wielu autorów, którzy podpisywali swe książki  czy prowadzili jakieś spotkania autorskie. Tutaj mamy Panią Agnieszkę Lingas-Łoniewską. Byłam u tej Pani podpisać "Obrońcę nocy" i co mnie mile zaskoczyło - powiedziała, że skądś mnie kojarzy. Bardzo miła i wesoła autorka.

Załapaliśmy się też u Pani Agnieszki na toast na cześć jej nowej książki wydanej w wydawnictwie Novaeres - "Obrońcę nocy".

Dużą kolejkę po autografy miała również Pani Katarzyna Bierenika Miszczuk.

Już nie wspomnę, jak kolosalną kolejkę miał Pan Jakub Ćwiek...

...oraz Pan Rafał Kosik, którego kolejka wyszła aż na dwór ;)

A tu jeszcze mamy Panią Magdalenę Witkiewicz, która podpisywała "Zamek z piasku". Można było tę książkę nabyć na Targach w promocyjnej cenie - 26zł.

W czasie targów spotkałyśmy kilka bloggerek, które również miały się pojawić i miałyśmy się gdzieś spotkać w tłumie - jak widać - wyszło nam. Z Anką, która szybciutko niestety poszła i za dużo nie pogadałyśmy. A ta w środku to Monika, z którą spędziłam ostatnią godzinkę na targach wraz z Darią (której w czasie fotki jeszcze nie było)^^ I cóż poznałam drugie oblicze Gagatka- gadatliwa, wesoła i od nicka szalona :)

A tu kolejne zdjęcie z moją kochaną Kasią oraz Gabi, która bardzo energicznie mnie przywitała, jak mnie poznała po plakietce xD Szkoda, że rozmawialiśmy tylko chwilkę... :)


A tu mi się jeszcze udało poprosić Panią Agnieszkę o pamiątkową fotografię.

Inko-gnito była autorka "Niewolnicy" - A.M. Chaudière, której bycie tajniakiem się nie udało - ludzie i tak ją rozpoznali. To z nią spędziłam bite kilka godzin, bo to spotkanie planowałyśmy troszkę i w końcu się udało. Nie powiem - śmieszek to z niej jest przeogromny xD Dziękuję  że dla mnie przejechała te kilkadziesiąt kilometrów ;*

Jak widzicie Targi w Krakowie udały się wyśmienicie - ta atmosfera i tyle wspaniałych ludzi, których mogłam W KOŃCU poznać, objąć i porozmawiać "twarzą w twarz". To wspomnienia, które na pewno na długo nie opuszczą mojej głowy, a zdjęcia będą mi to przypominać. Choć duchota i tłumy ludzi pokrzyżowały długie rozmowy, to i tak na prawdę bardzo mi się podobało i już rozumiem, dlaczego wszyscy książkoholicy tak lubią jeździć na targi.

Choć w głowie miałam zupełnie inne obrazy i przebieg tego spotkania, przez moją sklerozę i gapowatość kilka rzeczy mi umknęło, ale jak to się mówi - człowiek uczy się na własnych błędach. Na pewno już nie wezmę cholernie ciężkiej torby pełnej książek do podpisu... Moje ramię do dnia dzisiejszego jest czerwone i boli jak diabli... 

Poza tym byłam jeszcze podpisać książkę u Pani Marioli Pryzwan, z którą miło sobie chwilkę porozmawiałam i dowiedziałam się, że coraz więcej młodych osób sięga po biografie takich osób jak Anna German - to wielki postęp!
Byłam również u Pana Pawła Leśniaka podpisać "Równowagę" oraz "Zachwianie". Z tym panem również chwilkę pokonwersowałam - jak się okazało - ogląda mojego bloga od trzech dni, czekając na recenzję swojej książki. 

Tak więc przeżyłam wiele miłych zaskoczeń, gdy sami autorzy kojarzyli mojego bloga, a jeszcze bardziej cieszyło mnie, to iż WY - moi czytelnicy podchodziliście i witaliście się ze mną, prawiliście mi komplementy (z którymi i tak się nie zgadzam xD) i robiliście zdjęcia. To cieszy taką osóbkę jak ja i znaczy bardzo wiele.

Oto jak się prezentują moje autografy zdobyte podczas targów.


A to moje nabytki, które przywiozłam ze sobą z Krakowa: Książkę o tegorocznych Targach Krakowskich, którą dostałam; "Mroczna Łaska" kupiona za 8 zł w Naszej Księgarni; "Czas Żniw" - namowa Himi, a dostana w prezencie oraz "Bogowie i wojownicy" wymiana z Kasią.

A to wszystkie wizytówki jakie dostałam od blogerrów oraz zakładki, które po podkradałam ze stoisk :)

A tu jeszcze czasopismo "Chimera", plakat z "Dziedzictwa", który wisi już nad moim łóżkiem oraz katalog wydawnictwa Galeria Gsiążki.

No i to by było na tyle z relacji z Targów w Krakowie... Dodam tylko, że pożegnania są bardzo smutne :( Mam nadzieję, że już niedługo znów kiedyś pojawię się na takiej imprezie i poznam was lepiej! Dziękuję tym co ze mną wytrzymali te kilka godzin i mam nadzieję, że jeszcze mnie dość nie mają :)
Serdecznie zapraszam do brania udziału w takich targach, bo jest to wspaniałe przeżycie dla każdego ksiażkoholika! A jeszcze można porozmawiać z autorami i podzielić się spostrzeżeniami... 

Pozdrawiam ;*

Ja + sobota + Kraków ♥



Jak już większość wie od dziś do niedzieli w Krakowie odbywają się Targi Książki :)
I co też wiecie, bo trąbie o tym już... długo - ja się na nich pojawię! W sobotę będę krążyć między stoiskami i patrzeć na te wszystkie książki, których mieć nie mogę... 


Ale jadę tam głównie, by spotkać parę osób z blogosfery i zobaczyć jak w ogóle takowe targi funkcjonują, bo nigdy nie byłam ;)
Oczywiście mam już wybadane, gdzie pójdę  jakie książki do podpisu wezmę (a trochę mi się tego nazbierało...) i z kim na bak się spotkam i spędzę calutki dzień ♥


Jak wiecie, już wspominałam na stronie FB, że tworzą się wizytówki, które biorę na tą imprezę i będę się ciut promować itp. No i oczywiście tworzyła się też wizytówka, którą będę nosiła, by mnie lud rozpoznał ;) No i chciałam się pochwalić dziełem, które stworzyłam, a które dzięki koledze są kolorowe!
A oto i one:



Ta ostatnia od dołu miała być w razie, gdyby jednak kolorowy tusz się nie znalazł, bo w domu tylko posiadam czarny...
Druga jest bardziej kolorowsza od tych w stosach - to właśnie ta będzie przyczepiona do mojej bluzki i bd takim moim identyfikatorem dla Was, co byście mnie rozpoznali ;)

A te dwie kupki na górze, są do rozdania na targach xD Tylko mam dwa formaty - taki zakładkowy i typowo wizytówkowy :) Mam nadzieję, że mi ich starczy ^^

A teraz tak jeszcze w ramach reklamy.
Do sprzedania/wymiany mam kilka książek, których "targu" możemy dobić na targach w Krakowie - tzw. ja przywiozę książkę i wy albo książkę, abo mi zapłacicie i mamy taniej - bo nie płacimy przesyłki - ciekawe rozwiązanie, nieprawdaż?

Co do cen zawsze można się dogadać, jestem otwarta na propozycję, co do książek na wymianę również. By dokonać transakcji, zapytać o szczegóły zapraszam na mojego meila: marcela32@onet.eu lub w komentarzach lub na priv na stronie <klik>
Lista książek :

Myślę, że to wszystko na dziś :)
Do zobaczenia w Krakowie! I nie bać się podejść.... jeszcze nie gryzę, ani nie zabijam wzrokiem i dotykiem xD A jak ktoś chciałby mi kawkę postawić, czy książkę kupić to też się nie pogniewam... Serdecznie też zapraszam do wymiany/kupna :)

Pozdrawiam,
Wasza crezy  Mirror of soul ;*

"Dziedzictwo" C.J. Daugherty



Dziedzictwo


Autor: C.J. Daugherty 
Tytuł oryginału: Night School: Legacy 
Seria: Wybrani tom 2 
Wydawnictwo: Otwarte 
Data wydania: 25 września 2013
Gatunek: literatura młodzieżowa





Opis:

Zimne kalkulacje i porywy serca.
Wielka polityka i szkolne troski. 


Drugi tom bestsellerowej sagi Wybrani zabierze Was ponownie do najbardziej ekskluzywnej szkoły w Wielkiej Brytanii i odkryje jej kolejne sekrety.

Czy Allie pozna wreszcie największą tajemnicę swojego życia i rozwiąże zagadkę Nocnej Szkoły? Kim jest tajemniczy szpieg działający w Akademii Cimmeria? Czy szkoła jest gotowa na kolejny atak Nathaniela?



"Córka dymu i kości" Laini Taylor



Córka dymu i kości


Autor: Laini Taylor
Tytuł oryginału: Daughter of Smoke and Bone 
Seria: Córka dymu i kości tom 1 
Wydawnictwo: Amber
Data wydania: 12 stycznia 2012
Gatunek: paranormal romance





Opis:

Na wszystkich kontynentach na drzwiach domów pojawiają się czarne odciski dłoni. Wypalają je skrzydlaci nieznajomi, którzy wkradają się do naszego świata przez szczelinę w niebie… 

Przemierzająca kręte uliczki zasypanej śniegiem Pragi siedemnastolatka ze szkoły sztuk plastycznych zostanie wkrótce uwikłana w brutalną wojnę istot nie z tego świata. I odkryje prawdę o sobie – zrodzonej z dymu i kości… 

Jej szkicowniki są pełne potworów. Mówi w wielu językach, nie tylko ludzkich. Ma jaskrawoniebieskie niefarbowane włosy, niezwykłe tatuaże i blizny. 
Kim jest? 

Karou prowadzi podwójne życie: jedno w Pradze jako utalentowana i tajemnicza artystka, drugie w sekretnym sklepie, gdzie rządzi Brimstone – Dealer Marzeń. Karou nie wie,skąd przybywa i czy jest tylko człowiekiem. Nie wie, po co wyrusza przez magiczny portal na ryzykowne wyprawy. I nie wie, do którego świata należy. Dopóki nie spotka najpiękniejszej istoty: mężczyzny o skrzydłach z płomienia, ustach bez uśmiechu i oczach koloru ognia, których spojrzenie jest jak płonący lont wypalający powietrze pomiędzy nimi. 

Akiva staje się jej tak bliski, jakby kochała go całe życie…

Stosik na ciężkie szkolne czasy ~7~

Witam was Moi Drodzy Czytelnicy!
Dziś, to co chyba każdy lubi... - chwila zazdrości, oświecenia i oglądania :)
No, bo kto nie uwielbia stosików?!


Stosik skromny, ale większość książek to było moje marzenie, by dostać - no i mam :)
Co zadziwiające przeważyły w tym miesiącu egzemplarze recenzenckie.

Oby tak dalej, a powiem, że się rozwijam xD

Pod LUPĄ 11 ~Jednotomówka, a może książkowych serii atomówka?~


Witam! I na wstępie przepraszam, że tak długo nie pojawiła się dyskusja... Szkoła, moja skleroza i te sprawy xD
Ale wracam, z nową "porcją" tematów i pomysłów :) Mama nadzieję, że nie pogniewaliście się za bardzo.
Bez przedłużania zapraszam na świeżutką dyskusję i mam nadzieję, że weźmiecie w niej czynny udział - pamiętajcie możecie napisać własne zdanie na dany temat, czy też wypowiedzieć się pod czyimś komentarzem :)

A dzisiejszy temat to:


Jednotomówka, a może książkowych serii atomówka?

Dość często teraz można zauważyć, że autorzy wolą pisać serię niż jednotomówki. Dłużej mogą pobyć w danym świecie, pisząc kolejne przygody bohaterów. Napiszą pierwszą część i gdy czytelnikom się spodoba, wprost nie mogą doczekać się dalszego ciągu historii. Jest to plus jak i minus dla czytelnika. Z jednej strony może poznać dalsze losy bohaterów, zaś z drugiej czasami to czekanie na kolejną część jest bardzooo długie. Znajdą się i też wady i zalety dla autora - mogą zyskać sławę i wielu fanów, ale czasem kolejne tomy są słabsze od poprzednich. Zdarza się, że czytając już 10 tom serii, czujemy to przedłużanie i naciąganie historii, byle by była...
Jednotomówki mają to do siebie, że albo się podobają, albo nie. Autor ma coraz większą rzeszę fanów, którzy podbudują go tak, iż wyda kolejną pozycję lub ich nie zyska i odejdzie w niepamięć.

Jak dla mnie serie to dobry pomysł, dla debiutujących autorów - z każdym tomem coraz bardziej ich poznajemy i zagłębiamy się w ich historię, choć z drugie to rzucanie się na głęboką wodę - bo skąd ma wiedzieć, czy się spodoba czytelnikom?
Chyba nie ma jakieś specjalnej recepty - kto czuje się na siłach piszę serie, kto chce "obadać sytuację" piszę jednotomówkę.


Ja chyba wolę czytać serię, by dłużej pozostać z danymi bohaterami, ale to czekanie kiedy kolejny tom powstanie, czasami bywa męczące. Czasami można aż 2-3 lata czekać na kolejną część... Ale czasem są i dobre jednotomówki - tak by ciut odpocząć i zanurzyć się na raz w jednej opowieści. Bywa tak, że bardziej pamiętamy tą jedną książkę niż historię całej serii... Ale sukces jednotomowych książek jest z pewnością trudniejszy - trzeba mieć świetną, wciągającą i zapadającą w pamięć opowieść, coś świeżego i nowego.

A wy co myślicie na ten temat? Wolicie czytać jednotomowe powieści, czy jednak bardziej interesują was serie? Jak tak, to dlaczego?


Zapraszam do dyskusji!
Grafika zaczerpnięta z internetu

"Feniks - początek" Karolina Wojda



Feniks - początek


Autor: Karolina Wojda 
Wydawnictwo: Radwan 
Data wydania: 11 czerwca 2012
Gatunek: fantastyka







Opis:

Anastacia to zwyczajna dziewczyna wiodąca z pozoru normalne życie. Wszystko się zmienia w momencie, gdy tragicznie ginie jej brat, a ona sama zostaje zamieszana w przedziwny splot zdarzeń z pogranicza rzeczywistości i magii. Z dnia na dzień odkrywa, że jej koszmarne sny skrywają mroczną tajemnicę przeszłości. Wraz z przyjaciółmi angażuje się w rozwikłanie zagadki, która swoimi korzeniami sięga odległych czasów. W drodze ku odkryciu prawdy nie brakuje niebezpieczeństw — ogarnięta niepohamowaną nienawiścią do świata i ludzi Charlotte nie cofnie się przed niczym, by zaszkodzić naszym bohaterom. Jak wiele Anastacia będzie w stanie poświęcić, aby wypełnić powierzoną jej misję? Jakie zdarzenia zmieniły serce wrażliwej Charlotte w głaz? Czy prawdziwa miłość? 

Zaskakujące odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziemy w opowieści o przyjaźni i odwadze, miłości i poświęceniu. Przekonamy się, jak wiele wewnętrznej siły wymaga zajrzenie w głąb siebie i zmierzenie się z mrokami własnej duszy.