Niecodzienne podsumowanie roku

Źródło
I w końcu nadszedł ten dzień, kiedy to zostało kilka godzin do świętowania Nowego Roku. Jak to szybko minęło! Pufff i już koniec roku! I gdzie to się podziało? Cóż... starzejemy się!
Zapraszam więc do NIECODZIENNEGO podsumowania, w którym robię bilans 2014 – roku w którym duuużo się działo!
To co gotowi na coś innego?



Jako, że chciałam być troszkę oryginalna i nie zanudzić Was na śmierć wielką obszernością postu, postanowiłam zrobić NIECODZIENNE i zupełnie inne podsumowanie! Dołączyłam do tego mini ranking książek 2014...
Tylko ostrzegam: nie odpowiadam za skutki jakie poniesiecie ;)
Zapraszam!



Podrzucę jeszcze linki do recenzji wspomnianych książek, bo ze mnie żaden informatyk, by je tam wrzucić:

10. <klik>
9. Dopiero się pojawi
8. <klik>
7. <klik>
6. <klik>
5. <klik>
4. Dopiero się pojawi
3. <klik>
2. <klik>
1. <klik>
_____________________
5. <klik>
4. <klik>
3. <klik>
2. <klik>
1. Brak recenzji


No i mam nadzieję, że nagranie jako tako wypadło... jak było mówione w filmiku – nagrywałam go troszkę wcześniej i kilka razy zanim coś wyszło... Przez swoją sklerozę i padanie aparatu nie jest ciągły... no ale cóż :P


A jak minął Wasz rok? Będziecie go dobrze wspominać, czy raczej odliczacie minuty do jego końca?  Ja z pewnością będę wspominać i podwyższać sobie poprzeczkę, by 2015 rok był jeszcze bardziej owocny :)
Trzymajcie się ciepło i do Nowego Roku!

16 komentarzy:

  1. Ja niestety tego roku nie będę dobrze wspominać bo miałam lekką wtopę życiową, ale już daję radę i mocno wierzę, że 2015 będzie duuużo lepszy! :) Podsumowanie świetne! - sama myślę nad nagraniem jakiegoś filmiku ;p Duuużo szczęścia życzę i licze że spotkamy się na nastepnych Targach ksiazki w Krakowie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję no i również liczę, że się spotkamy w Krakowie! :)

      Usuń
  2. Teraz jestem na tel, więc nie mam jak obejrzeć, ale już dała suba i jak tylko włączę komputer, to obejrzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać, co myślisz - w końcu ty już masz praktykę :D

      Usuń
  3. Się tak nie denerwuj przed kamerą :D Obejrzałam cały filmik, a co :D Buziaki :* Będziemy pięknie wyglądać na okładce drugiej części Kostki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak, jak ona cały czas na mnie patrzy! xD I oj będziemy pięknie wyglądać :D

      Usuń
  4. Od długiego czasu zastanawiałam się nad wprowadzeniem vrecenzji. ;) Gratuluję wszystkich osiągnięć, podsumowanie bardzo ciekawe. ;) Wywiadów najbardziej, imponujące. ;)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie zamierzam wprowadzać videorecenzji xD To taka odskocznia od recenzji ;) I dziękuję!

      Usuń
  5. Ale się rozgadałaś :D Na początku trochę ten stresik było widać, ale po prostu tak cudownie się Ciebie słucha, że kompletnie nim mi nie przeszkadzało <3 I nie mów mi, że to Twój ostatni filmik, bo chętnie bym jeszcze pooglądała taką wesołą, pozytywnie nakręconą, zaksiążkowaną Marcelę! Wszystkiego dobrego w nowym roku, aby wszystkie postanowienia się spełniły, a blog się dalej prężnie rozwijał. Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo pierwsze wersje były jeszcze dłuższe, bo więcej eee i yyy było xD Bardzo dziękuję za miłe słowa <3 Ale zbyt duży stres wywołuje kamera, jak i brak dużych możliwości nagrywania - sprzęt, miejsce... Dziękuję za życzenia - i wzajemnie dużo sukcesów! :***

      Usuń
  6. Świetny filmik. Ja chyba będę wspominać mijający rok całkiem dobrze. Szczęśliwego Nowego Roku ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie - szczęśliwego Nowego Roku :)

      Usuń
  7. Nie mogę obejrzeć filmiku, bo nie mam tej przekletej wtyczki :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohhh nawet jak Ci podam link do YT to też Ci nie wyskoczy, bo to ta sama wtyczka, no nie?

      Usuń
  8. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń