"Ona mi to każe najpierw na żywo wycinać." [WYNIKI KONKURSU MUZYCZNEGO]


Dziś przedstawię Wam wyniki konkursu literacko-muzycznego <post na blogu>
Ale wyniki będą w innej formie....
Otóż jak wiecie byłam dziś na spotkaniu Moli Książkowych... co tam, że byłyśmy tylko we dwie z Anetą. Ale i był GOŚĆ a raczej dwóch gości xD

Ale może sami zobaczycie o co chodzi?





Serdecznie dziękuję Ani za pomoc :)

Tak dla przypomnienia to jej Fan Page <klik i lajk:P>

Przepraszam za mój głos... który no cóż nie jest zbyt eee miły w odsłuchu xD

Gratuluję wybranym w losowaniu!
Do zwycięzców zaraz napiszę.

Zapraszam też na trwający do jutra konkurs z KOŚĆMI 


Pozdrawiam wraz z Anią :*

11 komentarzy:

  1. Wesoło :) Gratuluję zwycięzcom!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, dziękuję!
    Nie wiedziałam, że mój adres mejlowy jest taki trudny... :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha - uwierz Ania język plątała... co musiałam wyciąć xD

      Usuń
  3. Haha, ale ciekawy sposób ukazania losowania! Więcej takich filmików :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha dziękuję. Co do filmików - zobaczymy zobaczymy. Jak będą ludzie, co będą chcieli do kamery, to czemu nie?

      Usuń
  4. Gratuluję wygranej i zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł :) Wesoło i sympatycznie :D Gratulacje dla laureatów :)

    OdpowiedzUsuń