Zapowiedzi #9/14


Za Nami pierwszy dzień... braku wolności i czasu xD (No chyba, że jest się studentem - Ci to jeszcze miesiąc wolnego mają! Albo się pracuje...) To może jednak przedłużamy te wakacje? Jestem za!
No ale nie należy tak bardzo smutać, bo wrzesień to nie tylko szkoła... ale i świetna dawka nowości książkowych! Wydawnictwa postanowiły, że umilą nam jakoś te pierwsze dni edukacji i wydają we wrześniu same perełki! No przynajmniej moja lista wrześniowa jest długa... bardzo długa... ogromnie długa... Kogo ja będę oszukiwać? Cholera zbankrutuje!



Tytuł: Jedyna 
Autor: Kiera Cass
Wydawnictwo: Jaguar
Premiera: 10 wrzesień

No jak po „Rywalkach”„Elicie” mogłabym nie sięgnąć po trzecią część tej serii, którą po prostu uwielbiam? Od przeczytania dwójki tylko czekałam, by w końcu dorwać „Jedyną”... i w końcu zostało tak niewiele czasu do jej premiery! Jedno z moich totalnych MUST HAVE września! I do tego ta piękna i czarująca okładka... <3 Nie mogę się doczekać!

~--------------------------~


Tytuł: Miasto niebiańskiego ognia
Autor: Cassandra Clare

Wydawnictwo: MAG
Premiera: 24 
wrzesień

A to druga gorąca premiera na którą czekam już od dawna! I w końcu w Polsce! Nareszcie poznamy finał Darów Anioła! Mam nadzieję, że Pani 
Clare zakończy tę serię w dobrym stylu i nie zrobi wielkiej krzywdy bohaterom. (Jak wiecie albo i nie a wtedy SPOJLER podobno dwóch bohaterów ma zginąć - a ja się modlę by to nie był Alec i Magnus... KONIEC SPOJLERU - ale ciii plisss) Ale coś czuję, że łzy się poleją... i to mocno... bardzo mocno. Ale doczekać się już nie mogę!



~--------------------------~



Tytuł: Mara Dyer. Tajemnica 
Autor: Michelle Hodkin
Wydawnictwo: YA!
Premiera: 10 wrzesień

O, ta powieść też ciekawie się zapowiada! I w dodatku to thriller young adult! Już przed premierą o niej głośno i podobno opłaca się przeczytać, co tylko wzmaga moje zainteresowanie tą pozycją. No i co takiego może skrywać Mara Dyer? Na pewno akcji tu nie zabraknie!


~--------------------------~


Tytuł: Jedno małe kłamstwo
Autor: K.A. Tucker

Wydawnictwo: Filia
Premiera: 
wrzesień

Zapewne kojarzycie chwalony new adult - „Dziesięć płytkich oddechów”. To jego kontynuacja! Choć nie miałam jeszcze możliwości zapoznać się z historią Kacey, bardzo bym chciała przeczytać oba tomy. Słyszałam jednak, że podobno za dużo jest "wow" wokół tej pozycji, bo jest przeciętna - chcę to sprawdzić sama.


~--------------------------~




Tytuł: Zostań, jeśli kochasz
Autor: Gayle Forman
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Premiera: 10 wrzesień

Książka znana może bardziej pod tytułem „Jeśli zostanę”. Od dawien dawna chciałam przeczytać, ale już jej nie było w sprzedaży... A jak dowiedziałam się o powstaniu ekranizacji (12 wrzesień Polska) - szukałam jeszcze bardziej... bez skutku. A tutaj suprajs! Nie dość, że zmieniają nazwę filmu (to się przeżyć jeszcze da), to o zgrozo zmienili nazwę książki! No kurna! <To je Polska...> Ale i tak pewnie zdobędę to wydanie i będę wyklinać ten tytuł jeszcze wielokrotnie...

~--------------------------~



Tytuł: Ocalona 
Autor: Aprilynne Pike
Wydawnictwo: Dolnośląskie
Premiera: 3 wrzesień


Uwielbiam tę autorkę i mam do niej szacunek przez wzgląd na napisaną przez nią serię Skrzydła Laurel”. To dzięki niej pokochałam wróżki w literaturze! (Tutaj macie moją opinię o tomie trzecim i czwartym). A teraz można poczytać jej kolejny cykl „Ocalona”! I to zupełnie w innym klimacie - bo tutaj będą zjawy i widma jako stworzenia paranormalne (przynajmniej tak wywnioskowałam z opisu). To czekamy!

~--------------------------~




Tytuł: Julia. Trzy tajemnice 
Autor: Tahereh Mafi
Wydawnictwo: Otwarte
Premiera: 22 wrzesień

A to nasza Juleczka! Czyli dodatek do serii „Dotyk Julii”! Ja jak na razie jestem po tomie pierwszym przygód zabijającej dotykiem dziewczyny, ale bardzo bym chciała przeczytać dwie kolejne, jak i dodatek. Mam nadzieję, że kiedyś mi się to uda, bo ciekawa jestem jak potoczyły się losy głównej bohaterki.


~--------------------------~


Tytuł: Powód by oddychać
Autor: 
Rebecca Donovan
Wydawnictwo: Feeria
Premiera: 24 
wrzesień

I kolejna książka z gatunku young adult, która zapowiada się naprawdę interesująco. Coraz bardziej lubię ten gatunek! Do tego okładka utrzymana w fajnym tonie. Nie powiem - opis jest bardzo intrygujący, dlatego nie mogę doczekać się, aż sięgnę do wnętrza powieści.



~--------------------------~




Tytuł: Ogień życia
Autor: Kate O’Hearn
Wydawnictwo: Papilon
Premiera: 1 wrzesień

A tu gratka dla fanów klimatów mitologii! Bogowie Olimpijscy są mi znani tylko z mojego kochanego „Percy'ego Jacksona”, więc bardzo się cieszę, że powstanie też coś innego (?). Mam tylko szczerą nadzieję, że nie będzie to jakaś nieudolna/udolna kopia twórczości Ricka Riordana, bo będzie kiepsko. A po opisie przeczuwam, że jednak może być coś na rzeczy... Błagam... obym się myliła.


~--------------------------~



Tytuł: Tetrameron
Autor: 
José Carlos Somoza
Wydawnictwo: Muza
Premiera: 17 
wrzesień

A tutaj zaintrygowała mnie okładka - czy raczej te motyle skrzydła i dziwny tytuł...  A po przeczytaniu opisu zastanawiałam się (i nadal zastanawiam) cóż to ten krąg Tetramerona. Brzmi... groźnie i diabelsko... a okładka jest taka bardzo słodka. Wybuchowa mieszanka, a ja takie lubię, więc z chęcią poznam tę historię.


~--------------------------~




Tytuł: Miasto z lodu
Autor: Małgorzata Warda
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Premiera: 11 wrzesień

I coś polskiej autorki też musi być! Tytuł od razu kojarzy mi się z królową lodu (nie wiem dlaczego...). A w dodatku jest to kryminał i obyczajówka - może być więc fajnie, zwłaszcza że opis już zachęca do sięgnięcia po tę lekturę. No i śliczna okładka!

~--------------------------~



Tytuł: Nieśmiertelny
Autor: Elisa Puricelli Guerra
Wydawnictwo: Akapit Press
Premiera: 12 wrzesień

Nie wiem czy kojarzycie „Czarne serce”, ale „Nieśmiertelny” jest kontynuacją tej powieści. Mimo, iż miałam, i nadal mam mieszane odczucia na temat tej lektury, bo fabuła jest wzorowana na powieści Pani Funke „Atramentowy świat” - chętnie przeczytam dalsze przygody Violi oraz Narcisussa. Jakoś nie potrafię tak skończyć z tą serią i nie dowiedzieć się jakie jest zakończenie. Mam zbyt dużo ciekawości w głowie.



~--------------------------~



Tytuł: Więzień labiryntu
Autor: James Dashner
Wydawnictwo: Papierowy Księżyc
Premiera: 12 wrzesień

Książka ta fascynowała mnie od dawna, a tu już jej ekranizacja! Oczywiście próbowałam zdobyć przed filmem, ale mi się nie udało... może wydanie filmowe będzie bardziej dostępne. Choć za nimi nie przepadam, to jest dość znośne. Ale słyszałam również, że szału po tej serii nie ma - zobaczymy więc cóż to za historia może kiedyś.

~--------------------------~


Tytuł: Nie pozwól mi odejść
Autor: Catherine Ryan Hyde
Wydawnictwo: Jaguar
Premiera: 10 wrzesień

A tutaj książka z dość niespotykaną historią, która może wstrząsnąć człowieczym serduchem. Coś czuję, że bez paczki chusteczek przy niej się nie obejdzie, więc należy uzupełnić zapasy. Zapowiada się naprawdę fajnie i mam nadzieję, że i taka będzie.


No i to by było (w końcu) na tyle z premier wrześniowych, jakich oczekuję.
Wrzesień jest cudownym miesiącem książkowym!
A Wy na co czekacie? Macie swoje MUST HAVE?
Byśmy tylko... nie zbankrutowali we wrześniu xD

34 komentarze:

  1. Moje totalne MUST HAWE to Jedyna i 6 część DA <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć je wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w przypadku ostatniego tomu Darów anioła czekam na wydanie z polską okładką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie pogardzę żadnym, byleby przeczytać! Ale ciekawa jestem jak nasza okładka będzie wyglądać :)

      Usuń
  4. Dary Anioła! <3 Czekam z utęsknieniem, ale na polską okładkę (do kolekcji, a jakżeby inaczej :D). Cieszę się, że Wydawnictwo Otwarte zdecydowało się na druk dodatków do serii o Julii. To kolejna książka, którą muszę mieć, a biorąc pod uwagę, że mam na liście jeszcze dwie pozycje spoza nowości.. portfelik ucierpi :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Portfelik zawsze cierpli... Ciekawa jestem kiedy PL okładka DA będzie :)

      Usuń
  5. Tyle ciekawych nowości, a ja mam tyle zaległosci!

    OdpowiedzUsuń
  6. Również czekam na "Jedyną", chociaż po tytule można spodziewać się zakończenia... Od pewnego czasu poluje tez na serię o Julii :)

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co wiem i słyszałam, autorka planuje jeszcze dwa tomy... także nic nie wiadomo ^^

      Usuń
  7. zostań jeśli kochasz ma fajną okładkę, dość ciekawe pozycje;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niecierpliwością czekam na "Ocaloną" Aprilynne Pike. Jeśli chciałabyś poczytać moją recenzję na temat "Jeśli zostanę" zapraszam: http://about-katherine.blogspot.com/2014/09/7-jesli-zostane.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszych trzech wypatruje z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym miesiącu zapowiadają się same fantastyczne powieści :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Wrzesień pod tym względem jest piękny <3

      Usuń
  11. No kurna, ja też zbankrutuje... :) Chciałabym 90 procent tego, co wymieniłaś, a to dopiero premiery wrześniowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się - wrzesień miesiącem bankructwa xD ja sama przygotowuję zapowiedzi wrześniowe, ale cały czas muszę je modyfikować, bo jak pierwszy raz posta napisałam, to aż się przeraziłam, bo długi był jak nie wiem co :D Czekam, czekam i doczekać się nie mogę, jeżeli chodzi o "Miasto Niebiańskiego Ognia", bo w końcu to finał sagi! Jeżeli chodzi o nową książkę Aprilynne Pike, to także ostrzę sobie na nią ząbki, bo po dość ciekawych "Skrzydłach Laurel" postanowiłam tej autorce dać szansę. "Jedyna" ma piękną okładkę, ale najpierw trzeba gdzieś dorwać dwie pierwsze części. Ogólnie wszystkie wymienione przez Ciebie książki chcę mieć, więc zapowiada się kosztowny wrzesień :P

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. tyyyleee książek..! ♥ i to tyle takich, które chcę mieć.. a tu takie małe kieszonkowe.. xD i tyle książek, które już od dawna czekają na kupienie ich..
    no cóż, starsze książki mają chyba pierwszeństwo xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobra, dobra, ale kiedy wyślesz mi przelew na te pozycje? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jam jeszcze niezarabiający człowieczek niestety... i bankrut do tego xD

      Usuń
  15. 'Nieśmiertelny' brzmi całkiem ciekawie i taki może się okazać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle ciekawych książek w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem bardzo ciekawa jaką wymyślą "starą" okładkę do "Miasta niebiańskiego ognia". Będzie albo całkiem nieźle albo bardzo źle. Dlaczego mam przeczucie, że będzie bardzo źle?
    Sama już przeczytałam ową książkę i nie jestem specjalnie zadowolona. Mniej więcej opisałam tutaj dlaczego: http://www.ink-worlds.blogspot.com/2014/09/miasto-niebianskiego-ognia-cassandra.html

    Bardzo ładny, niebieski blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mnie nastraszyłaś ciutkę... ale bądźmy dobrej myśli xD

      Usuń
  18. "Miasto niebiańskiego ognia" już czytałam w oryginale podobnie Julię, ale i tak koniecznie muszę mieć polskie wydania na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Większość z tych premier to dla mnie - czemu nie. Jeśli wpadnie, to przeczytam. A jedyne must have - to Jedyna, którą wraz z dwa tomami poprzednimi muszę dorwać na jakiejś promocji w Empiku i wreszcie tą serię przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam się zapoznać z tą serią! <3

      Usuń