Stosik szkolny ~6~

A więc witam w nowym roku 2013/2014 xD Taaa ja już mam dość, padnięta jestem jak nie wiem, a to dopiero 4 dni i to jeszcze bez lekcji, bo mamy organizację pracy regulaminy i bla bla... Jest tu ktoś jeszcze, kto zaczął technikum/liceum ? Jak wrażenia?

A tak dziś mnie namówiliście, to wstawiam stosik. Nie jest tego dużo, bo na kilka pozycji jeszcze czekam - ta Poczta Polska... No ale patrząc na ogromne stosiska innych a mój taki skromny stosiczek... Ważne, że mam co czytać xD

Nie przedłużając oto mój stosik z sierpnia:
~ "Kalejdoskop" Piotr Szymonowicz - wygrane w konkursie na FB Interia360.pl
~ "Puść już mnie" Piotr Kołodziejczak - od wydawnictwa Borgis
~ "Krew to nie wszystko" Izabela Degórska - od bloga Książki Moja Miłość <czytam>
~ "Feniks - początek" Karolina Wojda - od autorki (link do FB)
~ "Niewolnicy Snów" Dominika Budzińska - od portalu literatura.juventum.pl [recenzja]
~ "Radio duchów" Leopoldo Gout - wygrana w konkursie u Gabi Wts.


A tu zakładki, które znalazły się w moim posiadaniu przez sierpień (taki dodatek, że mały stosik):
Dostałam od Everyday BOOK <klik>
Ręcznie robione! Śliczne, prawda ?

Tak a tu dwie pierwsze wygrane w mini konkursie u Recenzencki - już wie, że w te księżyce trafiła w dziesiątkę ♥
A ta na dole to dodatek do książki "Krew to nie wszystko"


A tu się jeszcze pochwalę wnętrzem książki "Feniks - początek" i dedykacją od autorki Karoliny Wajdy :)


Ktoś coś czytał, poleca? Czego jesteście ciekawi? Wiem, że malutko dziś, ale za to z dodatkami! ;)
I zapraszam do konkursu, który trwa do 11 września! <klik>

Pozdrawiam ^^

15 komentarzy:

  1. Zazdroszczę "Niewolników snów" *.* I cały czas czekam na "Kalejdoskop".... Kocham pocztę polską -.-

    OdpowiedzUsuń
  2. Niewolników snów mogłabym czytnąć i książkę pani Degórskiej... reszta chyba nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie chyba zainteresował ten "Feniks". Och, i jeszcze "Krew to nie wszystko". Mam nadzieję, że to coś dla mnie, bo ja też w tym tygodniu zaczynam liceum i strasznie mi się nudzi w szkole :/ Mam ostatnie jakieś wysokie ambicje, ale niewiele możliwości...

    Hm, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Książek ze stosiku nie znam, ale czekam na recenzje to może na coś się skuszę :D
    Życzę miłej lektury i gorąco pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnej książki nie czytałam, ale tobie życzę miłej lektury :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie książki, które przedstawiasz niezbyt interesują, lecz życzę ci miłej lektury :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam nic z tego stosu, ale pozostaje życzyć przyjemnej lektury i wrażeń :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Raczej nie widzę niczego ciekawego dla siebie, ale życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę przyjemnej lektury. A książki z autografami mają specjalne miejsce na moich półkach... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale nie jest tak skromnie:)
    A dedykacji oczywiście zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Feniksa i Niewolników Snów najbardziej ci zazdroszczę. Zakładki prześliczne. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozostaje życzyć miłego czytania i czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam wcześniej notkę, ale dopiero teraz sobie uświadomiłam, że przecież nie skomentowałam! :)

    Co do stosiku - "Niewolnicy snów" kuszą niesamowicie, a "Feniks - początek" dziś zamówiłam na fb autorki :)

    No i oczywiście piękne zakładki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy stosik :)
    Cóż, ja zamówiłam "Feniksa" u autorki na początku września, ale wciąż nie doszło... Pewnie jakaś miła pani z poczty przygarnęła sobie mój egzemplarz ;-;

    OdpowiedzUsuń