Konkurs demoniczny :)

Tak, jak mówiłam jestem osobą, która dotrzymuje obietnic i słów...
Dziś, więc rusza nowy konkurs, z bardzo ciekawą nagrodą !
A powodów ku temu mamy kilka... :)
- 300 lajków na Fb 
- 130 obserwatorów na blogu
- 13 tyś. wejść na bloga
- prawie 800 komentarzy :)

Jakże się nie cieszyć i nie uszczęśliwiać innych ? I dziękować, że dość mnie jeszcze nie mają?
Ja bardzo się cieszę, że jesteście, że przybywacie, więc trzeba was jakoś wynagrodzić :)
Mam nadzieję, że w konkursie licznie weźmiecie udział ^^
Zapraszam więc:

Regulamin konkursu:

  1. Organizatorami konkursu jestem ja Marcela Pomper, właścicielka bloga http://mirror-of--soul.blogspot.com/ oraz autorka Agnieszka Michalska <klik>
  2. Fundatorem nagrody jest Agnieszka Michalska, której serdecznie dziękuję.
  3. Konkurs rozpoczyna się od 17 sierpnia 2013 r. i trwa do 11 września 2013 r
  4. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie osoby zamieszkałe na terenie Polski, lub mają adres korespondencyjny na jej terenie.
  5. Nagrodą w konkursie jest 1 egzemplarz książki Agnieszki Michalskiej "Kroniki Ciemności. Łowca Demonów" wraz z dedykacją i autografem autorki oraz tajemnicza niespodzianka od autorki- nawet ja nie znam zawartości paczuszki. (moja recenzja książki)
  6. Zwycięzcę wybiorę wspólnie z autorką.
  7. Zwycięzca po ogłoszeniu wyników ma 3 dni na wysłanie mi swojego adresu pocztowego na mojego e-meila (marcela32@onet.eu), bym mogła podać go autorce, w celu wysłania nagrody- jeśli tego nie uczyni nastąpi wybór nowego zwycięzcy.
  8. Nagroda dla zwycięzcy zostanie najpóźniej wysłana do dwóch tygodni.
  9. Jedna osoba może napisać tylko jedno zgłoszenie i tylko raz wykonać zadanie konkursowe.
  10. W konkursie musi wziąć udział przynajmniej 15 osób, by się odbył.
  11. Nie odpowiadamy za zgubienie przesyłki z nagrodą przez Pocztę Polską.
  12. Każdy uczestnik musi zdawać sobie sprawę, że pracę z zadania konkursowego możemy wykorzystać i umieszczać na naszych stronach FB, blogu- i to nie tylko zwycięzcką.
  13. Ogłoszenie wyników nastąpi 17 września- w dzień urodzin autorki i dzień przed moimi urodzinami ^^
  14. Mam prawo do zmiany regulaminu.
  15. Aby wziąć udział w rozdaniu należy w komentarzu:
  • wyrazić chęć, przez standardowe "zgłaszam się".
  • napisać swojego e-maila (tam również poinformuję zwycięzców o wygranej)
  • należy polubić na FB stronę autorki <klik>
  • można dołączyć do grona obserwatorów / dodać do kręgu / polubić moje FB (ale nie zmuszam nikogo)
  • jeśli ktoś ma bloga  bardzo bym prosiła o umieszczenie baneru konkursowego gdzieś u siebie. A jeśli się go nie posiada można udostępnić post na tablicy na facebooku :)
    (Zależy nam na rozreklamowaniu konkursu- ale też nie zmuszam)
  • Konieczne jest wykonanie zadania konkursowego podanego poniżej, lecz by nie było "podglądania" wykonane zadanie wysyłacie na mojego meila- marcela32@onet.eu
    W tytule pisząc "KONKURS- Łowca demonów", a w treści swój nick pod którym zostawiacie komentarz (w przypadku Anonimów poproszę imię i pierwszą literę nazwiska- bo potem mam problem z klasyfikacją)
    Zaś w komentarzu co do zadania piszecie, że zostało wysłane, albo że będzie wysłane.
    Uwaga! Anonimowi podpisują się imieniem i pierwszą literą nazwiska!

Zadanie konkursowe:

Jako, że w ostatnim konkursie narzekaliście, że nie macie talentu... Kochana Marcela was wysłuchała i wymyśliła coś równie genialnego- gdzie nie trzeba talentu, a liczy się pomysł ^^

Zadanie konkursowe polegać, więc będzie na sfotografowaniu magicznego/demonicznego miejsca lub miejsca w którym mogłaby przebywać czarodziejka. Trzeba też krótko wytłumaczyć dlaczego akurat to miejsce wybraliście. Więc wyobraźnia działa, jest kreatywnie i nie trzeba talentu ^^ Pomysł i oryginalność może być nagrodzona :)

Co do zdjęć- żadnego retuszu, bawienia się grafiką itp. Ma być zdjęcie bez jakichkolwiek dodatków komputerowych! Ma to być też wasze zdjęcie! Kopiowanie czegoś z internetu, i uważanie za swoje jest plagiatem! Wysyłając więc zdjęcie równoznacznie potwierdzacie, że jest waszego autorstwa.

Baner konkursowy: (strasznie mi się podoba!)
Życzę więc powodzenia i czekam na prace konkursowe!


Serdecznie zapraszam!

50 komentarzy:

  1. Kochana Marcela Was wysłuchała :D Hahaha :)
    Banerek na fanpage i na blogu też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    e-mail: recenzje.kasia@onet.pl
    Fb polubione (twoje i autorki ;))
    Baner zaraz wstawię :)
    A zdjęcie na 100% jeszcze zdążę wysłać ;) Poza tym bardzo ładny banerek, a tak na marginesie to celowo jest KONKURS przez dwa O? (chodzi mi w tytule maila, którego mamy wysłać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy nie to moja klawiaturka płata mi figle :) Już poprawione i dzięki ^^

      Usuń
    2. Nie ma za co :) Dodatkowo jeszcze zastanawiam się nad tym fragmentem:
      "...magicznego/demonicznego miejsca lub miejsca w którym..." Miejsca lub miejsca? Yyyy, to chyba to samo XD

      Usuń
    3. Dobra, ogarnęłam XD Po wstawieniu komentarza zrozumiałam o co chodzi, ale początkowo miałam tym problem. Poza tym jest późna godzina, więc muszę dłużej myśleć :D Przepraszam za zamieszanie :)

      Usuń
  3. Zgłaszam się ^^
    Ewcia1498@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się :3
    natalierosa96@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam sie Justyna dz
    Justynadzbuk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdania to cios nożem w moje serce, kochana. Już Ty dobrze wiesz dlaczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja wiem, ale nie każdy ma takie zdolności jak Ty ;***

      Usuń
  7. Zgłaszam się, Klaudia R.

    klaudiar953@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się!
    E-mail: nefmisblog@onet.pl
    FB lubię jako: Read with Nefmi
    Obserwuję jako: Nefmi
    Baner zaraz pojawi się na moim blogu :)
    Zdjęcia już wysyłam :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się.
    FB: Mona Tomaszewska
    Obserwacja: Monana T.
    Nad zdjęciem pomyślę, banera niestety nie mogę jak na razie złożyć-remont bloga ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się <3
    http://fioletowa-mandarynka.blogspot.com/ banner jest, stronki na fb polubione.
    Praca zaraz zostanie wysłana.
    jula.kawecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    mój mail: xdnatala@gmail.com
    FB (oba) lubię jako Fantasy world
    Obserwuję bloga jako Natala Plekus.
    Baner jest na blogu po prawej stronie, na samym końcu.
    Zdjęcie zaraz wyślę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się!
    kinolive@interia.pl
    Pewnie nie wygram bo nikt nie zrozumie mojego rozwichrzonego umysłu (i tego zdjęcia) ale muszę się pochwalić zdjęciem nad którym się tyle męczyłam xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się.
    mail: anetaaaa7@wp.pl
    baner: http://na-granicy-marzen-i-rzeczywistosci.blogspot.com/p/konkursy.html
    fb: Aneta Ulejczyk
    obserwacja: niebieskoczerwonamorda
    Za moment wyślę zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się.
    e-mail: agataa.92@o2.pl

    Zdjęcie wyślę do kilku dni :) Mam tylko jedno pytanie - zdjęcie musi być nowo zrobione, czy można wysłać takie które zostało zrobione dawno/jakiś czas temu i pasuje do tematyki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może być zdjęcie zrobione kiedyś tam - ważne by było twojego autorstwa ;)

      Usuń
    2. Właśnie wysłałam zdjęcie i opis :)

      Usuń
    3. + obserwuję bloga, dodałam do kręgów i lubię profil autorki na FB jako Agata Z. :)

      Usuń
  15. Się zgłaszam ;3
    alex1624@interia.pl

    Wszystko lubię, wszystko obserwuję i tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    simira@wp.pl S.S.
    FACEBOOK -ŁZY DEMONA

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)
    niepoprawna.romantyczka@onet.pl
    Zaraz dodam baner na http://wyznania-bibliofilki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    e-mail: alilithk@gmail.com
    Fb polubione
    Baner: http://ineedaread.blogspot.com/p/konkursy.html
    Praca właśnie została wysłana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się.
    e-mail: natalaaa@vp.pl
    fanpage polubiony
    baner na blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się.
    Ewa J.
    mail: arven1989@wp.pl
    fb tak
    pracę zaraz wyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się!
    e-mail: sherlokid96@gmail.com
    polubione na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się.
    mail: eyesOFsoul90@gmail.com
    Na FB jak wiadomo lubię.
    Baner tak. W dziale REKLAMA.

    blog: http://recenzencki.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się
    daruniadec@gmail.com
    Obydwa fp polubione.
    Baner: http://bookreviewsforyouandme.blogspot.com/
    Zdj już wysyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłąszam się
    zkudlinska@gmail.com
    Obydwa fb polubione
    Baner: alezaczytana.blogspot.com/konkursy
    Zdj. już wysłane

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział ;)
    Mogę jeszcze? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam... E mail Magic_1166@wp.pl
      Na fb już lubię od dawna i zjęcie już wysyłam ;)

      Usuń
  26. Zgłaszam się!

    edyta.cha@wp.pl

    polubiłam obie strony na fb jako: Edyta Ch.

    zdjęcie wyślę za chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń