WYNIKI Konkursu Demonicznego! :)

Tak jak było w regulaminie, w dniu dzisiejszym (data urodzin Agi - kto zapomniał złożyć życzenia :P) tzw. 17 września nastąpi ogłoszenie wyników :)
Tak się złożyło, że jak z Agą debatowałyśmy, to od początku typowałyśmy jedną pracę... Ha ha wyszło nam coś innego xD

Ale do rzeczy! W konkursie wzięły udział AŻ 22 osoby - o 5 więcej niż ostatnio, więc fajnie, że nam się te statystyki podnoszą i zainteresowanie konkursami u mnie wzrośnie ;)
Hm... niektórzy nie potrafili poczytać, że i opis jest brany pod uwagę i go nie napisali... A co mnie troszkę zasmuciło, to że jedną pracę musiałam zdyskwalifikować...
No ale cóż, czytać uważnie!


Tak więc, praca która nas najbardziej oczarowała, która już po pierwszym obejrzeniu podbiła moje i Agi serce, które jest tajemnicze jak i magiczne. Zastanawiamy się nawet gdzie zostało zrobione, bo z chęcią się tam wybierzemy i zobaczymy na własne oczy xD A i opis, wprowadził naszą wyobraźnię do domu czarownicy...
Przedstawiamy zwycięską pracę:


Skryta w cieniu obserwuje bawiące się dzieci. 
W stojącym obok mnie kociołku gotuje się mikstura uzdrawiająca. 
Znowu łamie mnie w kościach a wywar z oczu żaby jest w takich sytuacjach niezastąpiony.
Czuję delikatny wiatr przebijający się przez gęstą ciemność mojej kryjówki. 
Strach odgania stąd nieproszonych gości. 
By się do mnie dostać trzeba przejść przez zdobioną wzorami bramę, nad moimi drzwiami znajduje się specjalna odstraszająca runa. 
Trochę już zniszczona, trzeba by ją wymienić. 
Słyszę krzyk dzieci, od drzwi turla się do mnie kolorowa piłka. 
Czuje zapach jednego z nich i jego przerażenia gdy zbliża się do mych drzwi. 
Jednym ruchem ręki wyrzucam piłkę z pomieszczenia. 
W ślad za nią podąża mój kot Behemot, zatrzymuje się jednak przy pierwszych promieniach światła. 
Nigdy nie wyszedł na zewnątrz. 
Trudno znaleźć miejsce z takimi wibracjami w wielkim mieści. 
Mieszkamy tu razem już od dawna: wiedźma i jej kot.

Zwyciężczynią zostaje Anna Kozak!
Wygrywa książkę napisana przez Agę z autografem i dedyką - "Kroniki Ciemności. Łowca demonów" - oraz tajemniczą niespodziankę. Jeśli będzie miła, to może podeśle nam potem linka na mojego fb i zobaczymy co tam się kryło ;) Aż sama jestem ciekawa!
Według mnie nagroda w pełni zasłużona - zaskoczyłaś nas i opisem i tym tajemniczym i przyciągającym wzrok zdjęciem.

Ale hm... debatując doszłyśmy do martwego punktu - zostały nam trzy osoby... Aż żal się zrobiło je odrzucać... Tak - dobrze myślicie ;) Jesteśmy tak wspaniałomyślnie demoniczne, że postanowiłyśmy jeszcze dać wyróżnienie, a raczej dwa wyróżnienia!

Pierwsza z wyróżnionych, zaskoczyła nas klimatem demonicznym i tajemniczym. Aga nawet powiedziała, że wyobraziła sobie jedną ze scen z serialu "Czarodziejki". Miejsce wręcz idealne do czarów i warzenia eliksirów... - po prostu z przedmiotami tworzy magiczną całość.
Praca:

Wiem, że zdjęcie nie jest wspaniałej jakości, ale myślę, że ukazuje ono pewną tajemniczą atmosferę. Według mnie, tak mógłby wyglądać kącik czarodziejki lub miejsce przyzywania demona. Są księgi z zaklęciami, ogień i kadzidła <to pośrodku między świeczkami>. To są te podstawowe przedmioty, które zazwyczaj są używane do uprawiania magii. Takie uniwersalne. ;P 
Jest to bardzo proste zdjęcie [i niewyraźne], ale wystarczy tylko trochę wysilić wyobraźnię, a można zobaczyć wszystkie zaklęcia rzucane w tym miejscu, wszystkie ucieczki od rzeczywistości jakiejś czarodziejki, ale i również jej lekcje i to, jak z każdą wizytą tam, jej wiedza, doświadczenie się powiększały.

"Wybrańcem" tym jest Kѕιążкσнσℓι¢zкa!
Wygrywa ona demoniczną niespodziankę - nie pytajcie mnie, nie mam pojęcia co ta Aga wymyśliła ;) W każdym bądź razie jest to COŚ. Również jeśli zwyciężczyni bd tak miła, to może i nam wyśle zdjęcie po otrzymaniu przesyłki ^^
I wy nie uważacie, że to naprawdę jakieś miejsce, gdzie odprawia się czary?
Gratuluję fenomenalnego pomysłu!

Tak i pozostaje nam jeszcze jeden "wybraniec", który znów miał inny pomysł na miejsce :)
Ona z kolei pokazała, jak mało urokliwe miejsce może być demoniczne i tajemnicze, ale również piękne. Zdjęcie aż wywołuje ciarki na całym ciele swą fascynującą aurą.
Praca:
Stoję na niewielkiej, porośniętej gęstym dywanem mchu wysepce, moje bose stopy zapadają się w miękkiej zieleni. Omiatam spojrzeniem rozległe bagno, biorę głęboki wdech, wilgotne powietrze wypełnia moje płuca, przez plecy i nogi przechodzą ciarki. W oddali widzę unoszącą się parę wodną, gdzieś z boku słyszę plusk. To miejsce jest fascynujące, ale też może przerażać. Przez sekundę mam ochotę wskoczyć w brudną, przesyconą martwą roślinnością wodę, pochylam się i coś wypada mi z kieszeni, to aparat... na szczęście upadł na mech. Podnoszę go czym prędzej i robię kilka zdjęć. 
Bagno. Jak bagno może fascynować? Ma w sobie ukrytą magię i tajemniczy klimat. Zupełnie jakby było przeznaczone dla czarownic...

Drugą wyróżnioną została niebieskoczerwona morda!
Ona również wygrywa demoniczną niespodziankę. Jeśli poprosicie, może nam potem prześlą fotki :)
No i bagna potrafią być demoniczne!

No i to już koniec... ja tam bym jeszcze z kilka prac nagrodziła, a najlepiej wszystkie, ale cóż nagród tylu nie mamy. Z wielką ilością postaramy się poszaleć na urodziny bloga ;)
Gratuluję zwycięzcą!

Za chwilkę skontaktuję się z wami meilowo ;)
A tymczasem zapraszam do galerii wszystkich prac nadesłanych do konkursu ^^

Mam nadzieję, że wkrótce znów coś się ciekawego pojawi... xD
A tymczasem raz jeszcze gratuluję zwycięzcą, dziękuję całej reszcie i do następnego konkursu!

Pozdrawiam wraz z Agą ;*

7 komentarzy:

  1. Dziękuje, bardzo się cieszę :)
    I serdecznie zapraszam do Warszawskich Fortów Bema, bo właśnie tam zrobiłam zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cóż, zostaje mi tylko pogratulować wygranym ;) Szkoda, że się nie udało, ale w takim razie już czekam na następny konkurs ;)

    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie. Nie spodziewałam się :)) ♥
    I gratuluję zwyciężczyni :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń