"Gdy Bezmiar Nocy nas owładnie..." [zapowiedź]

Ich miłość przeskoczyła Przez Burzę Ognia...
Ale czy Bezmiar Nocy to nie będzie agonia ?
Przez Wieczny Błękit rozgrzeje ich ironia?

Arię i Perry'ego połączyło przeznaczenie,
Które w Bezmiarze Nocy sieje zniszczenia.
Ich miłość nie rozpoznaje serca toni,
Ich uczucie zaplątało się w dzikiej pogoni.
Kiedy nadejdzie dzień, gdy ich ścieżki spotkają się?
Razem mają nadzieję dwie...

Bezmiar Nocy ich owłada,
Niemoc i bezradność na nich spada.
Czas ucieka...
Czy odnajdą Wielki Błękit nieba?
Eteryczny gniew pożera,
Ciemność ziemi doskwiera.

Wszystko w rękach ich obojga,
Ich miłość schowała się szczelnie do worka.
Kiedyś nadejdzie dzień, gdy ścieżki ich się spotkają...
Te słowa nadzieję wciąż im dają.
Świat od zagłady powstrzymać muszą,
Potem znów staną się jedną duszą.

Wydawnictwo Moondrive
Zaprasza na pełną emocji,
Podróż bez grawitacji!
Nudy tu nie znajdziecie,
To jedna z lepszych powieści o utopijnym świecie!
"Przez Burzę Ognia" to kontynuacja,
Gdzie inna jest cywilizacja.

Noty same dobre zbiera,
Aż tym, co nie czytali dech zapiera!
Osobiście nie miałam tej przyjemności,
Alę mam zamiar nadrobić to w przyszłości ;)
Polecam więc sięgnąć po część drugą,
A kto nie czytał - szybko, by nie zostać kostuchą!

[Tu taka moja szkryfanina, ktoś we mnie wierzył i się udało jako tako ;**]

Rysunek przedstawia łucznika - Perry'ego - strzelającego w serce dziewczyny - Ari.
Co wyniknie z tego? Czy strzała zapożyczona od amora, trafi prosto w serce dziewczyny? Czy może jednak Perry nie trafi?

By się tego dowiedzieć, trzeba poczytać tom drugi autorstwa Veronici Rossi "Przez Bezmiar Nocy", który swą premierę miał 26 sierpnia.

Zagłada czeka!
Przeznaczenie już się rzeka...
Czy modlitwy i błagania wystarczą?
Świat czy ich miłość?
Orzeł czy reszka?
Co wypadnie po rzucie?
Bezmiar Nocy ujrzy Blask Błękitu?


A tu jest piosenka promująca tom II książki.
Cudowna - tak na marginesie ;)

<Gif i rysunek mojego autorstwa - zakaz kopiowania, bez mojej zgody!>

Pozdrawiam ;*

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę serię i piosenkę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam jeszcze pierwszego tomu, ale mam ochotę na całą serię

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała seria wciąż przede mną i chętnie przeczytam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ksiazki-zwierciadlem-mojej-duszy.bloog.pl3 września 2013 21:45

    Genialny wiersz! <3 Chciałam dzisiaj kupić tę książkę, ale nie ma pierwszej części ;( . kupie innym razem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na te książki... Super wiersz i rysunek! :)

    OdpowiedzUsuń