Bo każdy może być magikiem! Jak i również królikiem xD

Grafika zaczerpnięta z internetu

Ostatnimi czasy bardzo polubiłam magiczne sztuczki... no bo jak się widzi takich magików, którzy nagle abrakadabra! i jest ptaszek z rękawa... to ciekawie się to ogląda, czyż nie? Oczywiście wiadomo, że nie jest to magia, tylko triki, przekręty i własne sposoby... ale czasem aż trudno w to uwierzyć.
Szczypta magii zawsze się przyda!No wiec wraz z bratem... powiedzmy że to taki niby prezent na dzień kobiet mi zrobił i był nad wraz ... dobry... i hmm... Zabawił się ze mną w magika!
Oczywiście nie wyciągaliśmy z kapelusza królika!
(Mamy za małe kapelusze a za duże króliki... :P)Ale postanowiliśmy się pobawić inaczej :D Chcecie zobaczyć efekty naszych czarów?
Serdecznie zapraszam!



A tak całkiem serio, to mam dla was magiczne wyniki BOOMirror!
Ale że lubię was czasem ciut zachęcić... xD
W końcu trochę magii się przyda!
Można już wypowiadać "Abrakadabra" i modlić się, byście i WY byli magikami i wyczarowali sobie nagrody!
W końcu każdy może być magikiem (jak ja), asystentem magika (jak mój brat... ale cii myślał, że był magikiem xD) no i ktoś zawsze musi być tym królikiem z kapelusza, czy gołębiem z rękawa (tak, to właśnie wasza rola :P).
No to zaczynamy nasz pokaz!
Zaznaczam: będzie bardzo długi!

BOOMirror #1

<Tu akurat czarów nie będzie, bo niestety na etapie pierwszym magik zachorował (ściema xD) i zastępował go wzrok sokoli, który wypatrywał, te najlepsze odpowiedzi...>

Mieliście wymyślić wierszyk którego bohaterami będą postacie "Niewolnicy" i "Kostki" oraz moja osoba lub wymyślić opowiadanie jak to się stało, że Azarel stał się zły...
Było aż 7 ochotników do tego zadania!

Koszulkę wiec wygrywa....
Nathalie X.!
oraz.... (tak dobrze słyszycie są dwie koszulki zamiast jednej! Tu pierwsza sztuczka - Mirror wraz z Anką rozmnożyły koszulki - tego magicy nie potrafią, a my tak!)
Shemmer!
Oba opowiadania były świetne, więc należało się wam dziewczyny ;)

A zakładki od Izy....
One wędrują do...
Wasylisa Romanow!
Bardzo podobał mi się wierszyk, a morał jest najlepszy!
"Morał z tego krótki i powszechnie znany:
Z Aszarte i psychopatami nie zadzieramy!
" 

Nie będę niestety wklejała całych tekstów, bo byście to czytali, czytali... przewijali i przewijali... i byście mnie przeklęli xD Teksty można zobaczyć <tutaj> w komentarzach ;)

Jak ktoś może zauważył... nie ma nic o paczuszce Mirror... otóż koszulki się rozmnożyły... więc paczucha powędrowała niżej, bo za mało chętnych by aż 4 nagrody rozdawać xD

BOOMirror #2

<Jak wszyscy wiemy, magicy robią sztuczki z kartami, prawda? No więc i my pobawimy się kartami!>

Tutaj waszym zadaniem było odgadnąć postaci, które kryły się za opisami... Oto odpowiedzi:

1) Postać zaliczana jest podobno do "specjalnej młodzieży", choć ona się za taką nie uważa. Widzi rzeczy niedostrzegalne dla innych. Szczególnie dostrzega "moro" i wojskowe. Charakterystyczna cecha - urodzenie o nietypowej porze. 
---> Kylie Galen "Urodzona o północy" C.C. Hunter

2) Ojciec postaci próbował ją zamordować. Uznawana za słabą postać, bardzo lękliwą. Dostaje bardzo ciekawą ofertę, której nie może odmówić. Postać stała się zwierzyną łowną, ofiarą psychopaty. 
---> Jerry Savage "Kostka" Iza Korsaj

3) Postać mająca problem z kontaktami z ludźmi - zwłaszcza fizycznymi. Żyje w okropnych czasach i straszliwych warunkach. Z pomocą tej postaci pewien człowiek chce osiągnąć władzę. Potrafi wyśmienicie liczyć. Rodzice odwrócili się od niej nazywając ją potworem. 
---> Julia Ferrars seria "Dotyk Julii" Tahereh Mafi

4) Można uznać tę postać za nie z tego świata. Jest odmienna od ludzi. Nie potrafi wypowiedzieć swoich uczuć. Słucha swego ojca. Jej cechą charakterystyczną są fioletowe oczy... i nietypowy kolor skóry. 
---> Korin "Arisjański fiolet. Cisza." Pola Pane

5) Postać owiana tajemnicą i z francuskimi korzeniami. W pierwszej części czytelnik pała do tej postaci nienawiścią, lecz w drugiej... nienawiść ta znika, częściowo zapominamy o błędzie jaki popełniła. Postać zakochana i walcząca o miłość, bo w pierwszej powieści zrobiła idiotyczną głupotę. Powoli udaje jej się odzyskać zaufanie... Blond włosa, czarująca postać ucząca się w szkole z internatem. 
---> Sylvain Cassel seria "Wybrani" C.J. Daugherty

6) Postać wyśmienicie posługująca się nożami i zarabiająca na tym. Gdy ściąga kaptur... innym zapiera dech. Jedna z nielicznych postaci wychodząca z książki "cało". Walczy z wilkami. 
---> Leto "Mroki" Katarzyna Szewioła-Nagel

7) Postać, która ma wiatr i powietrze za przyjaciela. Jest jedną z czterech. Aktualnie pomieszkuje tam, gdzie są czterolistne kończyny i krasnale ze złotem. Igra z mocami... Przez jej miłość może rozpętać się koniec świata. 
---> Megan Rosenberg "Córka żywiołu" Leigh Fallon

8) Szesnaste urodziny tej postaci zmieniają ją na dobre. Nie straszne jej wysokości. Czasami zachowuje się dziecinnie. Umie pokazać "pazurki". Dziewiątka jest dla nie dobrą liczbą.
---> Chloe King seria "Dziewięć żyć Chloe King" Liz Braswell

Prawidłowo odpowiedziały trzy osoby! I dostały max punktów, reszta było od 4 odgadnięć w górę, kilka 7... Ciekawy wynik ;) Najgorzej poszło wam z postacią numer 5.

A teraz czas na sztuczkę!


Oto trzy osoby, które odpowiedziały prawidłowo na wszystkie pytania.

A kto wygra?
Do tego zatrudniłam asystenta... nie tym razem nie mojego brata, a pierwszą osobę, która mi się nawinęła i miała tego pecha xD Nazwijmy ją H. Dostała ona zadanie ułożyć liczby 1,2,3 w jakieś kolejności.
Ułożyła tak: 1, 3, 2

I teraz w kolejności zostały ułożone od najwyższej (króla dla jasności) do najniższej (jupka)

A więc...
Król zdobywa wszystko prawda?
Zestaw trafia do Gracenty!
Dama korząc się przed królem też zawsze coś otrzymuje, prawda?
Król łaskawy dał jej paczuchę Mirror, a damą po kolorze karteczki, była Sophie Carmen!
No ale nadworny ochroniarz też czasem ma co nieco... czasem staje się kochankiem królowej... a czasem umie dobrze "załatwiać" ciężkie sprawy. Dlatego on też dostaje tajemniczą paczuchę! A Jupkiem była Julita Sobolewska!

To właśnie tu trafiła paczkucha z powyżej ;)

BOOMirror #3

<Wiecie, że sztuczki z kubeczkami to pierwsze kroki w byciu magikiem? My też zaczynaliśmy właśnie od tej sztuczki! Ale... myśmy poszli na ostro! :P W końcu to ja ...>

A tutaj było bardzo ciekawe zadanie, czyli podchody!
Oto wszystkie wskazówki: [Zostały usunięte z postów dnia 16 marca 2014]

1. wskazówka: startowa - w poście BOOMirror3 <klik>
2. wskazówka: w recenzji "Córka dymu i kości" Laini Taylor <klik>
3. wskazówka: "Pod LUPĄ 9: Czytanie i jedzenie, czyli prosty sposób na katastrofę" <klik>
4. wskazówka: w zakładce "Oddam" <klik>
5. wskazówka: w artykule "Czas oczyścić ją z kurzu!" <klik>
6. wskazówka: w stosiku Halloweenowo-targowym ~8~ <klik>
7. wskazówka: w zapowiedzi "Tam, gdzie śpiewają drzewa" <klik>
8. wskazówka: w recenzji "Arisjański fiolet. Cisza" Pola Pane <klik>
9. wskazówka: w poście "Artystyczna dusza beztalencia :)" <klik>
10. wskazówka: w recenzji "Łowca Demonów" Agnieszka Michalska <klik>
11. wskazówka: w widżecie "O mnie" <przewiń do samej góry i popatrz na lewo>
12. wskazówka: w poście "Trafiony, zatopiony! A może wynurzony?" <klik>
13. wskazówka: w recenzji "Król Kruków" Maggie Stiefvater <klik>
14. wskazówka: w podsumowaniu roku - "Jak czas przemija... TIK tak..." <klik>
15. wskazówka: w stopce bloga <zjedź na sam spód bloga...>
16. Znalazłam boga: w recenzji "Anioł" Dorotea de Spirito <klik>

A tu podołało aż 6 osób! Gratuluję! :)
Czas na zabawę na ostro!


 My będziemy bawić się kieliszkami!
 No i asystent magika rozpoczął mieszanie...
 No i po mieszaniu... czas wybrać kieliszek z nickiem!
A książkę P. Mateusza wygrywa....
 Himitsu K.!
 No i czas na zabawie, tym razem z pięcioma kieliszkami!
 Kolejne mieszanie...
 No i mamy zwycięzce...
A "Miasto Nieśmiertelnych" trafia do...
 Piotr Śliwiński!

Ale mamy jeszcze jeden egzemplarz Pani Soni! Obiecałam jednak, że będę milsza, bo w tym konkursie wzięło udział sporo osób, więc o drugi egzemplarz grają wszyscy!
 Chwila przed losowaniem...
 Mamy ten jeden... jedyny los, który zgarnie ostatni egzemplarz "Miasta..."
A jest nim...
Kobra Marta!


BOOMirror #4

<No to na koniec porwiemy się na szaleństwo! Bo najlepsze są sztuczki lewitujące, prawda?>

W ostatniej finałowej zabawie, mieliście rozwiązać prostą krzyżówkę!
Oto prawidłowo rozwiązana krzyżówka:
A hasło, które pomogło Łowcy i Aniołowi to: TASAK PONAD KREW!
(tak specjalnie takie, by się po zastanawiać, czy dobrze się rozwiązało xD)

To czas na sztuczkę!
To są nasze lewitujące karteczki, które w środku mają wpisane wasze nicki ;)
 Na dole mój asystent już czeka, aż nastąpi puszczenie palców...
 Poszły! No i oczywiście asystent łapię najszybszego "spadochroniarza"...
No i uradowany, bo złapał!


No to zbieramy "spadochroniarzy", bo jeszcze jeden lot przed niektórymi!

Teraz pogramy o "Kroniki..."
 Troszkę przyśpieszymy, i mój asystent złapał drugiego "spadochroniarza"!
A zwycięzcami są....
Ania B i Niko N. !
(tak te książki, pod którymi leżą wasze imiona - są wasze xD )

Gratki dla tych co doczytali do końca!

I to już niestety wszystkie sztuczki, jakie mieliśmy do zaprezentowania!
<Kłaniamy się nisko i chyba słyszymy oklaski... albo nam się wydaje xD>


No i wszystko poszło....
Ograbili mnie!
Oświadczam też że nikomu nie stała się krzywda, nie piliśmy z kieliszków, ja nie spadłam z balkonu, mój brat nic nie złamał... no okey... przez ganianie po podwórku jest chory... no ale... ja mówiłam by wziął kurtkę! ;P

Gratuluję wygranym! Jeśli ktoś się tu widzi, może pisać swój adres do wysyłki nagród na mojego meila: marcela32@onet.eu
A jutro do reszty napiszę meila... ale późno xD
Ahhh i od razu mówię - nie spodziewajcie się lada dzień nagród... wpierw muszę mojej mamie uświadomić z jakim stosem pójdzie na pocztę i, że ma za to wszystko zapłacić xD (to będzie trudne!)

Bardzo też cieszę się wiadomościami, jakie do mnie piszecie - świetny pomysł na konkurs, świetnie się przy tym bawiłam itp... To naprawdę powoduje uśmiech na twarzy, że ktoś docenia mą nienormalność!

Dzięki za wzięcie udziału i świetną zabawę! Dziękuję też osobą, które w jakiś sposób przyczyniły się do powstania tej zabawy, czyli fundatorom nagród: Adze, Ani, Izie, Poli, P. Mateuszowi, P. Soni, P. Karolinie - dziękuję! <3

No i do kolejnego razu... xD
Dobranoc ^^

22 komentarze:

  1. Gratuluję wszystkim zwycięzcom konkursu i przy okazji biję pokłony przed kreatywnością jego organizatorki ;) Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha dziękuję i cieszę się, że sie podoba :)

      Usuń
  2. Łiii! Dziękuję :)
    A jeżeli chodzi o magię to też ją uwielbiam :) Sama robię różne sztuczki, głównie karciane. Ale zauważyłam, że oglądając magików nie mam już takiej frajdy jak kiedyś, bo po prostu oglądam i wiem, jak to robią, widzę "o, tu wystaje im noga, o, tu schował to do kieszeni" xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też już tak mam, ale czasem i kreatywność magików i ich spryt jest tak wielki, że i ja się zastanawiam, jak to zrobili :)

      Usuń
  3. Gratulacje wygranej, a Tobie - ciekawego pomysłu na wyłonienie zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) ale mieliście fajną zabawę :D aż żałuję, że nie wzięłam udziału ;o

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwycięzcom! Naprawdę było o co walczyć i zabawa była przednia ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Jak mi się to przyjemnie czyta! Dziękuję i gratuluję pozostałym :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej! tak się cieszę :) gratulacje dla pozostały zwycięzców. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaa jak się cieszę ! Dziękuje <3 Wysłalam ci na maila dane i w temacie wpisałam wygrana w konkursie <3 Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. właśnie w takich chwilach jak ta uświadamiam sobie, że głupi na prawdę ma szczęście ;d
    Poszczęściło mi się dziękować ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Yey! :3
    I gratuluję innym wygranym :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O, mój nowo odkryty "talent" się przydał ;o Bardzo mi miło, że się podobało i dziękuję ♥ Jestem też, jak zwykle, pod wrażeniem Twojej pomysłowości. Chylę czoło *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy artykuł :) bo to zdecydowanie coś więcej niż post. No i fajne sztuczki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń