Zapowiedzi vol 4/16

Kolejna dawka zapowiedzi na nowy miesiąc? Nie ma sprawy – znaleźliście odpowiednią stronę i odpowiedni post!
Jak to kwiecień – poprzeplatał różnoraką literaturę, więc jest co wybierać i zapewne każdy znajdzie coś dla siebie! Rozpoczął się też sezon dobrej pogody... pogoda zachęca by się wybrać na spacer do księgarni po coś dobrego :)
No to co? Gotowi na kilka smakowitych kąsków?




































Nowa powieść Hoover – „Ugly love” to zdecydowanie moje największe pożądanie tego miesiąca! W końcu inne książki autorki urzekły mnie do cna... i chyba znów chcę się porwać na złamane serce oraz wiele łez. „Reguła myśli” to kolejna lektura na którą czekam z utęsknieniem, od kiedy skończyłam pierwszą część. Po prostu muszę wiedzieć, co będzie dalej! Jenny Martin i jego „Wyścig kupił mnie wersem – „dla fanów „Szybkich i wściekłych” to idealna lektura”. Kolejna powieść Sheridan też kusi, bo „Bez słów” okazało się rewelacyjne i chętnie poznam inne pozycje spod pióra pisarki. Nowa książka Ćwieka też jest moim must have, bo jestem ciekawa co tym razem autor wymyślił. No i „Nevermore 3” – tu chyba nie trzeba nic mówić – wystarczy tylko wiedzieć, że na finał fani musieli swoje doczekać xD



No i to by było wszystko na ten miesiąc :)
Co planujecie upolować w kwietniu?
Co Was kusi, a co niekoniecznie?
Piszcie!

7 komentarzy:

  1. Dla mnie też Ugly Love to największe pożądanie miesiąca tym bardziej że będzie okazja na zdobycie autografu

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie ma osoby, która nie czeka na "Ugly Love" ;) Ja osobiście, nie mogę się doczekać nowej Maas, ale jednak Hoover to największy priorytet i chyba pobiegnę do księgarni w dniu premiery żeby jak najszybciej ją zdobyć :D Cieszę się, że w końcu jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba nie ma osoby, która nie czeka na "Ugly Love" ;) Ja osobiście, nie mogę się doczekać nowej Maas, ale jednak Hoover to największy priorytet i chyba pobiegnę do księgarni w dniu premiery żeby jak najszybciej ją zdobyć :D Cieszę się, że w końcu jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  4. "Ugly Love" polecam z całego serca, dokładnie tak samo, jak "Wyścig". <3 A na kolorowankę z Harry'ego Pottera także czekam. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hoover, Sheridan, Maas i nowy Ćwiek ;) to moje najblizsze zakupy
    + Abbi Glines i jej "Wybierz mnie"

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym miesiącu u mnie też najwyżej do zdobycia jest ''Ugly Love''. Nie wiedziałaś, że Calder od Mii Sheridan też wychodzi w kwietniu, więc fajnie, na pewno przyjrzę się jej bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ćwiek! Ćwiek! Ćwiek!
    Tak, w tym miesiącu zdecydowanie krzyczę "Ćwiek".

    OdpowiedzUsuń