Stosik jesienny ~30~

Witajcie Kochani już w jesiennych klimatach! U Was też taka pogoda w kratkę? Przynajmniej jeszcze liście jeszcze nie spadają...
Przychodzę dziś do Was ze stosikiem, w którym znajdują się zdobycze sierpniowe. Nie powiem – troszkę tych skarbeńków do mnie przyszło! Aż nie wiem, kiedy to wszystko przeczytam, przy natłoku nauki!
Ciekawi? To zapraszam!




Od góry:

❥ Szczurynki. Szczurzy żywot w opowiastkach i obrazkach Olga Gromyko – [egz. rec od wydawnictwa] W końcu udało mi się zdobyć powieść Gromyko! Od dawien dawna, chciałam przeczytać coś autorstwa tej Pani i nareszcie mam taką okazję. W dodatku książka jest z obrazkami, więc jest podwójna frajda przy czytaniu. Książkę już przeczytałam, wiec niedługo spodziewajcie się recenzji.

❥ Two Warsaw Mysteries. Poziom A2 Kevin Hadley – [zakup własny, biedronka 12,99zł] Jakiś czas temu kupiłam sobie jedną z serii tych książek i choć jeszcze jej nie przeczytałam, gdy zobaczyłam w sklepie – musiałam zakupić sobie drugą. Jak na razie poprzednią nadal czytam (w małych fragmentach raz do czasu), ale spodobała mi się taka nauka angielskiego. Chcielibyście kiedyś przeczytać recenzje takiej książeczki?

❥ Chodząca katastrofa Jamie McGuire  [egz. rec od wydawnictwa] Nie mogłam się doczekać drugiej części tej historii! „Piękna katastrofa bardzo mi się podobała! A do tego ta pozycja jest napisana z punktu widzenia Travisa! Czego chcieć więcej? <3

❥ Tease Amanda Maciel  [egz. przedpremierowy od portalu Business & Cultre] Powieść, której opis bardzo mnie zaciekawił i która de facto kierowana jest do młodzieży. Jestem już po jej lekturze, a nawet na blogu pojawiła się przedpremierowa recenzja <klik>. Mogę więc z czystym sumieniem polecić szczególnie nastolatkom! 

❥ Eperu Augusta Docher – [egz. rec od wydawnictwa] O tej pozycji słyszałam dużo dobrego, dlatego postanowiłam po nią sięgnąć. Uwielbiam czytać fantastykę spod pióra naszych rodzimych autorów. A ponadto bardzo intryguje mnie kreacja Wędrowców. No i akcja dzieje się we Francji – a to moja miłość!

❥ Szturm i grom” i Ruina i rewolta” Leigh Bardugo  [egz. rec od wydawnictwa] Po przeczytaniu pierwszego tomu  „Cień i kość – miałam ochotę poznać dalsze losy głównych bohaterów i usłyszeć o wiele więcej o Griszach. I w końcu mogę powrócić do tego interesującego i przepełnionego tajemnicami świata!

❥ Prawo jazdy dla każdego. Kategoria B Zbigniew Papuga – [otrzymany na kursie] Końcem sierpnia rozpoczęłam naukę prawa jady... dlatego ostatnimi czasami właśnie ta niebieska książka mi towarzyszy jako „lektura”. A już końcem września rozpoczynam jady... więc módlcie się, bym nie zabiła instruktorki ;)



❥ Co ze mnie zostało Kat Zhang – [ebook przedpremierowy od wydawnictwa] Nie wiecie, jak bardzo się cieszyłam, gdy dostałam propozycję przeczytania tej książki jeszcze długo przed premierą! Oczywiście, jak tylko dostałam tego e-booka, wszystko inne poszło w kąt. Już niedługo możecie spodziewać się przedpremierowej recenzji a jeśli ktoś śledzi mojego fp już wie, że może szukać mojego blurba na okładce tej pozycji! <3 Jestem mega szczęśliwa!


❥ Antystresowe kolorowanki dla dorosłych Crazy Drawings – [egz. rec od Crazy Drawings] Kolorowanki w naszym kraju (jak i za granicą) zyskują dużą popularność, wiec chciałam sprawdzić o co to całe hallo. A „Crazy Drawings” wydawały się idealne dla mnie – tyle tu stworków, potworków i innych rzeczy, że aż nie wiadomo od czego zacząć! Jestem już w trakcie misji kolorowanie, więc za niedługo będzie recenzja :)



I jeszcze kilka gadżetów książkowych...


Nie mogłam się powstrzymać i nie kupić kilku różności od paczka od EpikBoxa! Naprawdę żałuje, że nie ma ich na Targach w Krakowie, bo obkupiłabym połowę ich stoiska! Same piękności! Ja kupiłam sobie Thumb Thing, którego od dawna poszukiwałam oraz zakładki magnetyczne – runy z „Darów Anioła” oraz książek Greena. A zakładka bookgeek.pl została dodana w gratisie – jest cudowna!

A to sympatyczna gromada sowich zakładek, które dostałam od Agnieszki – Książka od kuchni. Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję!

A do kompletu kilka dni później kupiłam sobie takie oto karteczki do zaznaczania cytatów w Netto. Świetnie to wygląda na książkach!

No a to kolejne zamówienie z empikfoto.pl ze zdjęciowymi-zakładkami. Nie spodziewałam się tak dużego zainteresowania tymi zakładkami – a tu jednak! Dlatego postanowiłam jeszcze kilka wywołać, by mieć czym się z Wami podzielić. 
Wypatrujcie konkursów na moim fanpageu! ;)



No i w końcu dobrnęliśmy do końca!
Coś polecacie/odradzacie czytać?
A może czekacie na jakąś recenzje?
Piszcie! ;)

19 komentarzy:

  1. Spokojnie dasz rade na jazdach, kwestią jest przyzwyczajenie się do wszystkiego z fotelu kierowcy ;D Karteczki z sowami do zaznaczania fragmentów są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie oryginalne gadżety, świetna sprawa. A książki żadnej nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa "Eperu" :D
    Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia na egzaminie, poradzisz sobie, prawko jest przydatne bardzo, ja sobie teraz życia nie wyobrażam bez tego, a jeszcze 6 lat temu bałam się bardzo samochodu. Tease czytałam, fajne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie dzisiaj na blogu recenzja Tease. Życzę udanej lektury i powodzenia :)
    Moje-ukochane-czytadelka

    OdpowiedzUsuń
  7. W sprawie prawka jestem na podobnym etapie do Ciebie, z tym, że ja już zaczęłam jazdy :) To świetna sprawa, mimo wszystko egzaminy mnie przerażają O.o

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam opatrzeć na stosiki w plenerze! Życzę udanej lektury :>
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic z tych książek niestety nie czytałam :( Pozdrawiam i miłęgo czytania życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Epikbox ma być na targach? Dzięki za info :) Kolejny powód, aby tam pojechać :P A karteczki sweetaśne :)
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne pozycje! :D Część z nich mam też u siebie :D Co ze mnie zostało również czytałam ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakładki, książek nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny stosik ;)
    Chodząca Katastrofa jest cudna, książki Leigh Bardugo też :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny stosik! Najbardziej chciałabym przeczytać ,,Tease" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, tyle tego jest, że nie wiem od czego zacząć... :D
    Z pewnością zazdroszczę "Chodzącej katastrofy", bo tż się na to czaję. <3 Nie wiedziałam też, że "Eperu", to takie grube buczysko. ;) Cudowności od EpikBoxa jak zawsze zwracają mój wzrok, bo się chyba od tego uzależniłam. xD Zakładki indeksujące z sówkami są PRZESŁODKIE, a ilość pozostałych zakładek po prostu mnie zachwyca. <3 Pozdrawiam Cię serdecznie!

    porozmawiajmy-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju, zazdroszczę Ci tylu ciekawych pozycji! I jeszcze te śliczne dodatki.. Trzymam kciuki za Twoją pierwszą jazdę :D Ja ostatnio miałam egzaminu już i takiego stresu nikomu nie życzę.Całe szczęście udało się za pierwszym, więc za zaoszczędzone pieniądze mogę kupić kolejne książki :D

    Nominowałam Cię do LBA. ;)
    http://myfantasticbooksworld.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award-1.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Pokaźny stos, ale raczej nie widzę nic dla siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Co ze mnie zostało muszę poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Twój stosik i zakładki to same smakowite kąski <3

    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń