Stosik na umilenie wakacji ~5~

Jako że są wakacje moje książki zdobyte w lipcu wyruszyły pozować w plener :)
Tak były świetnymi modelami, z ciągle narzekającym fotografem :D Tak miałam wizję, a wiatr mi ją zakłócał. Nie wspomnę o tym, że noszenie tego balastu w tę i wewte było męczące w tym upale. Ale, że wam obiecałam- to muszę się wywiązać.


A więc przez lipiec moja biblioteczka wzbogaciła się o takie piękne cuda ^^:


RECENZENCKIE

  • "Tańcząca Eurydyka. Anna German we wspomnieniach" Mariola Pryzwan - od bloga Książki Moja Miłość
  • "Nad rzeką niepamięci" Joanna Lustyk - od Wydawnictwa Damidos (niezamówione, ale ofiarowane :P)
  • "Co wylądowało w lesie Rendlesham?" Mateusz Kudrański - od autora
  • "Trudna miłość" Gabriela Gargaś - od Wydawnictwa Damidos (niezamówione, ale ofiarowane :P)
  • "Cień i kość" Leigh Bardugo - biały kruk od Wydawnictwa Papierowy Księżyc [Recenzja]
  • "Łowca Demonów" Agnieszka Michalska - od autorki [Recenzja]
  • "Perfekcjonistka" Iwona Sobolewska - od Wydawnictwa Damidos
  • "Kostka" Iza Korsa - od autorki [Recenzja]
  • "Dziewięć żyć Chloe King. Upadła" Liz Braswell - od bloga Książki Moja Miłość [Recenzja]
  • "Niewolnica" A.M. Chaudière - od autorki wraz z zakładeczką i cudowną dedykacją ♥ [Recenzja]
  • "Mroki" Katarzyna Szewioła-Nagel (nie ma na zdjęciu: ebook) - od autorki

KONKURSOWE / WŁASNE

  • "Wiedźma" Nancy Holder, Debbie Viguié - kupione w biedronce za 10 zł
  • "Książę Mgły" Carlos Ruiz Zafónv - wygrana w konkursie u Cherry
  • "Look" Sophia Bennett - wymiana na lc
  • "Kaznodzieja" Camilla Läckberg - wygrana w konkursie
  • "Powiedz mi to jutro" Sylwia Kukla - wygrana w konkursie u wydawnictwa (dowiedziałam się jak przyszła pocztą z autografem autorki xD)

Na zdjęciu są też widać potworkowe zakładki wygrane u Kasi
Bransoletkę "I ♥ BOOKS" wygraną u Mola Książkowego
Bransoletka z ćwiekami wygrana u Nory wykonywał Corynthia-art


A tą książkę musiałam wyróżnić osobnym zdjęciem.
Jest to nagroda, którą wygrałam na portalu ParanormalBooks :)
"Opiekunka Grobów" Melissa Marr + mały bonusik niespodzianka.
Wiedziałam, że książka ma przyjść, ale dodatkowych rzeczy się nie spodziewałam.
Tak się wygrywa u nich nagrody, więc warto brać udział ^^
A w zakładce się zakochałam ♥

A tu zdjęcie, co było zapakowane w środku:

Tak oto prezentuje się mój stosik :) W tym miesiącu miażdżąca przewaga stosu recenzenckiego ^^
Co polecacie, co odradzacie? A co chcielibyście najszybciej poczytać u mnie ?
Mam nadzieję, że nie zawiodłam waszych oczów  które wyczekiwały stosiku (ile można go tak nazwać)

Pozdrawiam!

23 komentarze:

  1. Cóż za piękna lipcowa kolekcja! Zdecydowanie mogłabyś się podzielić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite książki. Chętnie bym przeczytała kilka z nich. ^^
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie, poproszę wszystko z Twojego stosu :) Naprawdę bardzo ładny, zazdroszczę :)

    Serdecznie pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna nagroda i dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stos! Sporo wygrałaś, gratuluję ;)
    z chęcią porawałabym "księcia mgły', "Cień i kość", "Niewolnicę"... Choc tak naprawdę, to wszystko :)
    'opiekunkę grobów' czytałam przedpremierowo, jest u mnie nawet zrecenzowana. Polecam, podobała mi się :) ma taki zupełnie inny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne stosiki!
    Niestety żadnej z tych książek jeszcze nie czytałam, więc nie mogę Ci niczego doradzić. Życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  7. Musisz mi pożyczyć "Opiekunkę grobów" ;) Nieźle, ja też mam stosik, ale znacznie mniejszy. Za to na głowie korekty... hmm to też czytanie ;p Miłego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny stos! Gratuluję wygranej! Cudowna ta niespodzianka. :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile cudownych książek! Najbardziej chyba zazdroszczę Opiekunki grobów *.* :)
    Miłej lektury!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same perełki tu widzę. Zazdroszczę ,,Cienia i kości" i ,,Opiekunki grobów" zwłaszcza:)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdzroszczę super zakładek-paszcz:) i czekam niecierpliwie na recenzję Zafona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę kilku wspaniałych pozycji, na które sama mam wielką ochotę. Polecam Ci "Księcia Mgły", którego czytałam i spodobał mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam,
    trochę z innej beczki, chciałabym nominować Twój blog w konkursie-zabawie ‘Libster blog’! ..a także zachęcić do wzięcia udziału w tymże blogowym przedsięwzięciu. Więcej informacji znajdziesz u mnie, poniżej podaję adres:
    http://retrams.blogspot.com/p/blog-page.html
    Uważam, że powinniśmy wzajemnie brać udział w takich akcjach, by poznawać swoje gusta czytelnicze i nas samych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stosik!
    A jakie ładne zakładki! *O*
    Pozazdrościć xD

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah, jakie książki, z chęcią bym je podkradła! Gratuluję wygranej książki! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę kilka interesujących pozycji, więc niecierpliwie czekam na recenzje! Chętnie poznam również Twoje zdanie na temat "Księcia Mgły", bo tę lekturę mam już za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna zakładka :)
    Z tych książek czytałem tylko "Kaznodzieję" i czekam na jej recenzję, bo interesuje mnie co sądzisz o tym tytule.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne stosy. Najbardziej zazdroszczę Chloe King i "Cień i kość", ale ogólnie sporo tytułów bym Ci chętnie podkradła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki śliczny stosik! Zazdroszczę. ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. widzę branzoletkę wygraną na moim FP;]. super, że doszła;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne stosy! Gratuluję wszystkich wygranych! I życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń