WYNIKI konkursu wakacyjnego :)


Czas w końcu rozwiązać konkurs i podać zwycięzcę. Z Anią świetnie się dogadałyśmy i jednomyślnie, bez sporów i kłótni wyłoniłyśmy zwycięską pracę. Tak na marginesie- podobno jestem okrutna, bo od razu jej nie pokazałam, a czekałam do niedzieli :D

W konkursie udział wzięło 18 osób, choć waszych zgłoszeń było więcej... Ale rada jestem, że  było 15 prac ^^ 

Nie przedłużając- autorem pracy, która mnie oczarowała i dłuugo od niej nie mogłam oderwać mych oczu- zresztą Ania też :P Piękna praca, narysowana z detalami i naprawdę profesjonalną ręką. Muszę się kiedyś do autorki ładnie uśmiechnąć, bo z chęcią bym sobie powiesiła jakieś jej dzieło u siebie na ścianie :D Mogłabym tak dalej pisać, ale po prostu sami zobaczycie o co mi chodzi ^^
PS> mam nadzieję, że się nie obrazi, ale jej dzieło jest na tapecie mojego komputera :P

Książkę z autografem i dedykacją Ani otrzymuje:

Nadeine !

[jej praca]

Ale w raz z autorką postanowiliśmy przydzielić też jak to Ania nazwała "NAGRODĘ SPECJALNĄ" :) Autorka rysunku dostanie e-booka "Niewolnicy", mam nadzieję że się spodoba ^^
Autorka pracy dokładnie narysowała szczegóły i dziewczyna wydaje się jakby to była fotografia :) Bardzo realna praca. Włożyła dużo pracy i postanowiliśmy jej to wynagrodzić :)
Nagrodę tę otrzymuję:

scatterflee !


[jej praca]

Wszystkie prace jakie do mnie dotarły zostały umieszczone na stronie Fan Page'a- sami możecie ocenić, czy dobrze podjęłyśmy decyzję :)
Oczywiście było jeszcze parę prac, które też byśmy nagrodziły, ale cóż.... Zwycięzca jest tylko jeden, niestety :(
Warto ćwiczyć warsztat, bo kto wie? Może kiedyś kolejny taki konkurs? :P
Mam nadzieję, że i dla was to była frajda i zabawa, a nie tylko zawzięta walka o nagrodę :)
Ja jestem zadowolona ^^

Z Anią serdecznie gratulujemy autorką! Tak trzymajcie i nie zaprzepaszczajcie talentu :)
Do dziewczyn puszczę za chwile meile, a wam dziękuję za zabawę, chęci i czas włożony w wasze prace :)


[GALERIA PRAC]

A ja pomyślę, nad jakimś kolejnym ciekawym konkursem :)

Chcecie?

Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Gratulacje, Nadeine :)
    Dziękuję za docenienie <3 e-book zawsze się przyda, choć wiadomo, to nie książka papierowa. I tak bardzo dziękuję, bo osobiście moja praca mi się nie podoba :) ale ja zawsze narzekam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee masz coś z oczami :P Ładna praca ;)
      I to ja gratuluję Tobie ^^

      Usuń
  2. A ja się zastanawiałam, co to za mail z uśmieszkiem, haha! Dziękuję bardzo! ;w;
    Nie obrażę się, za co? To miłe. ^^ I gratuluję scatterflee! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he :) Jestem znana z uśmieszków :D
      To ja dziękuję, za cudowną pracę !
      Uff całe szczęście, bo zdjąć nie zamierzam :D

      Usuń
  3. Gratuluje jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje dla zwycięzców :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Praca Nadeine jest świetna! Chociaż spodobało mi się jeszcze kilka innych, nie wiedziałabym którą wybrać :). Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń