BOOMirror #3


Jak ktoś podejrzewał (może) dziś kolejna odsłona BOOMirror! Choć przyznam, że miałam chwilkę załamania... i miałam poprzestać na tych dwóch odbytych zabawach... Mam nadzieję, że będzie was coraz więcej, bo aż szkoda i smutno, że tylko kilka osób (nawet tych samych!) bierze tylko udział, ale cóż wasz wybór ;)
Mówicie, że daje trudne zadania, ale cóż uznaję zasadę: trzeba sobie na coś zasłużyć, a szczególnie na nagrodę. Także ten tego, trza się postarać, a ostatnie zadanie nie było trudne! 

Ale wracajmy do dziś!
Cały ten tydzień "pobawią się" z nami znakomici goście! Ciekawi kto tym razem został zaproszony na BOOMirror? Hmm... bardzo miły Pan, który pasjonuje się grafiką oraz ludkami nie z tej ziemi również oraz Pani, która też majstruje z grafiką a do tego bardzo lubi bogów!


Czas się pobawić i to po raz trzeci!


Regulamin BOOMirror:
  1. Organizatorem zabawy jestem ja Marcela Pomper, właścicielka bloga http://mirror-of--soul.blogspot.com/.
  2. Fundatorem nagród jest Sonia Wiśniewska (to ta Pani dla jasności ;), Mateusz Kudrański (Pan od ludków nie z tej planety) oraz ja - Mirror of soul.
  3. Konkurs rozpoczyna się  od dziś czyli 17 lutego 2014 r.  i trwa do  23.02 do północy (nie bd już jęczenia o przedłużenia!) A wyniki pojawią po zakończeniu całej zabawy BOOMirror.
  4. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie osoby zamieszkałe lub mające adres na terenie Polski - nie wysyłam nagród za granicę.
  5. Nagrodami w konkursie są  dwa egzemplarze z autografem "Miasta Nieśmiertelnych" autorstwa Soni Wiśniewskiej (recenzja już wkrótce u mnie!) oraz jeden egzemplarz z autografem i dedykacją "Co wylądowało w lesie Rendlesham?" autorstwa Mateusza Kudrańskiego.
  6. Zwycięzców będzie trzech, którzy znajdą koniec i wyślą na mojego meila najwięcej wskazówek.
  7. Jedna osoba może tylko raz udzielić odpowiedzi na zadanie konkursowe podane poniżej i nie ma możliwości poprawy czy dosłania innych odpowiedzi.
  8. Nie odpowiadam za zgubienie przesyłek przez Pocztę Polską.
  9. Zastrzegam sobie prawo zmiany regulaminu.
  10. Aby wziąć udział w konkursie należy:
  • zgłosić się w komentarzu przez standardowe "Zgłaszam się, Muszę mieć, Umrę jak nie dostanę" - lub co wam wena przyniesie (a wiem, że macie czasem niezłe pomysły xD)
  • napisać w komentarzu swojego meila, bym mogła się potem skontaktować ze zwycięzcami
  • napisać, jaka nagroda by was interesowała - mogą być wszystkie - może być kilka wybranych
  • odpowiedzieć na zadanie konkursowe na mojego MEILA (marcela32@onet.eu) w temacie wpisując BOOMirror3:
Hmm... i co by wam tu dać ciekawego.... o już mam!
Pobawimy się w podchody w wersji Mirror!

Niegrzeczne ufoludki porwały jednego z dwudziestu bogów, który mieszkał w Mieście Nieśmiertelnych. Jego bracie próbują go szukać, ale... potrzebują pomocy! Czy pomożesz biednym braciom znaleźć brata? Kosmici, nie byli tacy sprytni... i podczas ich lotu magicznym talerzem pozostawili na niebie, drzewach i innego typy rzeczach swoje magiczne czerwone paliwo! Idź za wskazówkami, a odnajdziesz zaginionego brata ;) Ale uważaj! Kosmici potrafią być przebiegli, sprytni... i ciężko ich pokonać! Spiesz się, póki nie jest za późno.
O co więc chodzi? Tak na polski xD Znacie pewnie grę w podchody, a jak nie to odsyłam do Wikipedii. A o co chodzi w wersji Mirror? Jak wiecie... po lesie ganiać nie będziecie. ;) Naszym "lasem" będzie CAŁY mój blog - dosłownie wszystko, co się tutaj znajduje! A wy - kierując się wskazówkami (bd się ciut wyróżniać, albo czasem trza ich poszukać) musicie odszukać jednego z Bogów. Co więcej - na meila musicie przysłać wiadomość, jak doszliście (po kolei) do odnalezienia brata, bo ja wiadomo przez łud szczęścia sb można trafić na sam koniec... Kto znajdzie brata i najwięcej wskazówek - będzie brany pod uwagę w losowaniu zwycięzców z poprawnych odpowiedzi! A żeby było zabawnie - nie podam ilości wskazówek ;)

Czas start!

A oto i pierwsza wskazówka:




  • Dodatkowo można (ale nie trzeba) umieścić baner konkursu na blogu/facebooku, dołączyć do grona obserwatorów, fanów - ale nie wymagam tego :)
Baner konkursowy:



Wzór zgłoszenia komentarz:
Zgłaszam się!/Biorę udział itepe....
e-mail:
Interesuje mnie książka/książki: "Miasto Nieśmiertelnych"/ "
Co wylądowało w lesie Rendlesham?"/ obie
Odpowiedź na zadanie konkursowe została wysłana na meila/zostanie wysłana na meila

Wzór meila:
TEMAT meila: BOOMirror3 (Ważne, bo bd osobny folder do którego lecą wiadomości, a jak się zgubi w spamie to nie bd moja wina!)
W meilu odpowiedź według wzoru
1 wskazówka: startowa - w poście BOOMirror3
2 wskazówka: była w recenzji "Miasta Nieśmiertelnych" (to przykład of course)
.....
Znalazłem/łam boga ...:


UWAGA! Odpowiadam na meila - że doszedł! Jeśli w ciągu trzech dni nie odpiszę - coś jest nie halllo xD


A jeśli ktoś ma pytania/wątpliwości - piszcie! Odpowiem :)

Serdecznie zapraszam do zabawy!
Po świętujmy razem!

24 komentarze:

  1. Oczywiście się zgłaszam, chociaż nie wiem, czy wszystko znajdę :D
    e-mail: natalierosa96@gmail.com
    chcę: "Co wylądowało w lesie Rendlesham?"
    Odpowiedź będzie na mailu :) (Jeszcze nie wiem kiedy ^^)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też biorę udział! zaszaleję a co! :D chyba w końcu ogarnęłam o co chodzi!!!!!!! :D
    e-mail"; linkinka08@wp.pl
    Miasto nieśmiertelnych.
    Odpowiedź wyślę jak ogarnę to coś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się, of kors :)
    email malamutka94@gmail.com
    Zgłaszam się po Co wylądowało...
    I zaraz wysyłam maila, bo przejrzałam i dwie wskazówki już rozkminiłam, teraz idę myśleć dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy można jeszcze zmienić, ale w sumie zgłosiłabym się po obie książki :)

      Usuń
    2. Jasne - nie ma problemu ^^

      Usuń
  4. Oczywiście zgłaszam się na ochotnika, bo książek nigdy dość!!
    e-mail: kari56@amorki.pl
    Interesuje mnie Miasto Nieśmiertelnych.
    No może się uda ;D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłoszę się a co, ale interesowałoby mnie miasto nieśmiertelnych bo książkę Pana Mateusza już mam :)
    e-mail:riana@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się!
    e-mail: nefmisblog@onet.pl
    Interesują mnie obie książki :)
    Nad odpowiedzią już pracuję i niedługo zostanie wysłana :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się na trybuta Xd
    e-mail: emmi.sweeti1@gmail.com
    Zgłaszam się po: "Co wylądowało w lesie Rendlesham?"
    I idę myśleć :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się ;)
    e-mail: katarzyna197@interia.eu
    Zgłaszam się po ,,Co wylądowało..." ale ostatecznie może być ,,Miasto..." :D
    Odpowiedzi powinny niedługo zostać wysłane :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się!
    e-mail: himitsu@vp.pl
    Interesuje mnie książka: "Co wylądowało w lesie Rendlesham?"
    Odpowiedź na zadanie konkursowe została wysłana na meila.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się
    mój e-mail: recenzje.mystic@gmail.com
    interesuję mnie: Co wylądowało w lesie rendlesham

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    patrycja.kuchta.uK@gmail.com
    Interesuje mnie "Miasto nieśmiertelnych", bo książkę Mateusza już mam :)
    Odpowiedź już idzie! :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgaszam się!
    iryda147@wp.pl
    Interesują mnie obie pozycje.
    Odpowiedzi zaraz wyślę :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    zuzanka.dd@vp.pl
    Chętnie przygarnę obydwie książeczki :)
    Odpowiedź już leci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się, gdyż bardzo jestem zainteresowana obiema pozycjami^^
    Mail – alex1624@interia.pl
    Odpowiedź wyślę wkrótce ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się, gdyż zadanie ogromnie przypadło mi do gustu! A nagrody też kuszą. ;)

    e-mail: pati_sb@o2.pl

    Interesuje mnie książka/książki: Obie pozycje mnie interesują, aczkolwiek nie ukrywam, że to "Co wylądowała w lesie Rendlesham" jest tą, na której mi bardziej zależy. ;)

    Odpowiedź na zadanie konkursowe zostanie wysłana na maila wkrótce; mam nadzieję, że jeszcze dziś. :)

    Pozdrawiam,
    Ruczek! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    skalaopoka@gmail.com
    Interesują mnie wszystkie tytuły

    OdpowiedzUsuń