BOOMirror #2

Jak wam zapowiadałam miało być świętowanie, urodzin opijanie, oranżady popijanie i babeczek zjadanie!

A więc świętujemy dalej! Pierwsze BOOMirror się coś nie spisało, za mało oranżady było! Mam nadzieję, że w taką zabawę chętniej pogracie! A zaprosiłam do nas kobietę, która w palcu ma wszystkie liczby z kosmosu! Tak - jej zasięg nie jest tylko na Ziemi ;) A zadanie z matematyki to dla niej żaden pikuś!


Ciekawi z kim tym razem po celebrujemy? I co znów wasza szalona M. wymyśliła? Bawimy się dalej kochani! W końcu Luty nadal trwa! A to miesiąc miłości! ;***


A co ja znów wymyśliłam?
Yyyyy to skomplikowane xD



Regulamin BOOMirror:
  1. Organizatorem zabawy jestem ja Marcela Pomper, właścicielka bloga http://mirror-of--soul.blogspot.com/.
  2. Fundatorem nagród jest Pola Pane - autorka "Arisjański Fiolet. Cisza" oraz ja - Mirror of soul
  3. Konkurs rozpoczyna się  od dziś czyli 10 lutego 2014 r.  i trwa do  16.02 do północy (nie bd już jęczenia o przedłużenia!) A wyniki pojawią po zakończeniu całej zabawy BOOMirror.
  4. W konkursie mogą wziąć udział wyłącznie osoby zamieszkałe lub mające adres na terenie Polski - nie wysyłam nagród za granicę.
  5. Nagrodą w konkursie jest zestaw bądź wysyłane odzienie "Miecz ciemności" oraz "Rycerz ciemności" Sherrilyn Kenyon (ufundowane przez Polę) i tajemnicza paczucha ode mnie.
  6. Zwycięzców będzie dwóch/trzech, którzy zdobędą najwięcej trafień - gdy będzie więcej osób, zwycięzców wybierzemy drogą losowania.
  7. Jedna osoba może tylko raz udzielić odpowiedzi na zadanie konkursowe podane poniżej i nie ma możliwości poprawy czy dosłania innych odpowiedzi.
  8. Nie odpowiadam za zgubienie przesyłek przez Pocztę Polską.
  9. Zastrzegam sobie prawo zmiany regulaminu.
  10. Aby wziąć udział w konkursie należy:
  • zgłosić się w komentarzu przez standardowe "Zgłaszam się, Muszę mieć, Umrę jak nie dostanę" - lub co wam wena przyniesie (a wiem, że macie czasem niezłe pomysły xD)
  • napisać w komentarzu swojego meila, bym mogła się potem skontaktować ze zwycięzcami
  • napisać, jaka nagroda by was interesowała - mogą być wszystkie - może być kilka wybranych
  • odpowiedzieć na zadanie konkursowe na mojego MEILA (marcela32@onet.eu) w temacie wpisując BOOMirror2:
Jako, że to ma być zabawa, a ostatnia podobno była trudna.... to pobawimy się inaczej!
Zagramy sobie w tym tygodniu w "Zgadnij kto to?" wersja Mirror!

Na czym to polega? Podam wam opisy postaci (tych głównych) z książek, jakie recenzowałam na blogu do dnia dzisiejszego. A wy podajecie mi w odpowiedziach: imię i nazwisko, pseudonim (jakie dane podane są w książce) i książkę/serię z jakiej pochodzi postać wraz z jej autorem. Proste? Oczywiście! We wszystkich opisach pojawią się słowa "jej, ją itp." - nie oznacza to, że postać to kobieta to odniesienie do słowa POSTAĆ. Wiec są tu i męscy i żeńscy bohaterowie! Przypominam - odpowiedzi wysyłamy na meila, przykład:
1. Damon Salvatore "Pamiętniki wampirów" Smith L.J


A więc zaczynamy:

1) Postać zaliczana jest podobno do "specjalnej młodzieży", choć ona się za taką nie uważa. Widzi rzeczy niedostrzegalne dla innych. Szczególnie dostrzega "moro" i wojskowe. Charakterystyczna cecha - urodzenie o nietypowej porze. 

2) Ojciec postaci próbował ją zamordować. Uznawana za słabą postać, bardzo lękliwą. Dostaje bardzo ciekawą ofertę, której nie może odmówić. Postać stała się zwierzyną łowną, ofiarą psychopaty.

3) Postać mająca problem z kontaktami z ludźmi - zwłaszcza fizycznymi. Żyje w okropnych czasach i straszliwych warunkach. Z pomocą tej postaci pewien człowiek chce osiągnąć władzę. Potrafi wyśmienicie liczyć. Rodzice odwrócili się od niej nazywając ją potworem.

4) Można uznać tę postać za nie z tego świata. Jest odmienna od ludzi. Nie potrafi wypowiedzieć swoich uczuć. Słucha swego ojca. Jej cechą charakterystyczną są fioletowe oczy... i nietypowy kolor skóry.

5) Postać owiana tajemnicą i z francuskimi korzeniami. W pierwszej części czytelnik pała do tej postaci nienawiścią, lecz w drugiej... nienawiść ta znika, częściowo zapominamy o błędzie jaki popełniła. Postać zakochana i walcząca o miłość, bo w pierwszej powieści zrobiła idiotyczną głupotę. Powoli udaje jej się odzyskać zaufanie... Blond włosa, czarująca postać ucząca się w szkole z internatem.

6) Postać wyśmienicie posługująca się nożami i zarabiająca na tym. Gdy ściąga kaptur... innym zapiera dech. Jedna z nielicznych postaci wychodząca z książki "cało". Walczy z wilkami. 

7) Postać, która ma wiatr i powietrze za przyjaciela. Jest jedną z czterech. Aktualnie pomieszkuje tam, gdzie są czterolistne kończyny i krasnale ze złotem. Igra z mocami... Przez jej miłość może rozpętać się koniec świata.

8) Szesnaste urodziny tej postaci zmieniają ją na dobre. Nie straszne jej wysokości. Czasami zachowuje się dziecinnie. Umie pokazać "pazurki". Dziewiątka jest dla nie dobrą liczbą.
  • Dodatkowo można (ale nie trzeba) umieścić baner konkursu na blogu/facebooku, dołączyć do grona obserwatorów, fanów - ale nie wymagam tego :)
Baner konkursowy:



Wzór zgłoszenia komentarz:
Zgłaszam się!/Biorę udział itepe....
e-mail:
Interesuje mnie nagroda/nagrody: zestaw książek/jedna z części/paczucha Mirror
Odpowiedź na zadanie konkursowe została wysłana na meila/zostanie wysłana na meila

Wzór meila:
TEMAT meila: BOOMirror2 (Ważne, bo bd osobny folder do którego lecą wiadomości, a jak się zgubi w spamie to nie bd moja wina!)
W meilu odpowiedź według wzoru
1. Damon Salvatore "Pamiętniki wampirów" Smith L.J
2. .... itd.
oraz NICK (w przypadku anonimowych imię i dopis anonimowy)

UWAGA! Odpowiadam na meila - że doszedł! Jeśli w ciągu trzech dni nie odpiszę - coś jest nie halllo xD


A jeśli ktoś ma pytania/wątpliwości - piszcie! Odpowiem :)

Serdecznie zapraszam do zabawy!
Po świętujmy razem!

13 komentarzy:

  1. Umrę jak nie dostanę, bo autorkę cenię! :P
    e-mail: my.books.1220@gmail.com
    Interesuje mnie nagroda: zestaw książek/paczucha
    Odpowiedź na zadanie konkursowe zostanie wysłana na mail'a.
    Bannerek zaraz wrzucę na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się! Jak nie wygram to nie będę miała czytać w tłusty czwartek xd

    e-mail:
    kziel1trawka@wp.pl
    Interesuje mnie nagrody: zestaw
    książek/paczucha Mirror

    Odpowiedź na zadanie konkursowe zostanie wysłana na meila za chwilę :D
    Nie chciało mnie zalogować na konto
    /Kasia xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ja tu widzę coś co mnie zdziwiło? No wiesz;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Okay, zgłaszam się, jednak :P Zamiast się uczyć na historię, znęcałam się nad tymi zadaniami xD
    Więc bardzo chciałabym coś wygrać, choćby czekoladę na pocieszenie ^^

    e-mail: flirty.z.ksiazka@gmail.com
    Interesują mnie nagroda: zestaw książek... Jednak Twoja paczuszka również kusi. Sama wybierz w razie czego :3

    Odpowiedzi zaraz wyślę, a banerek wstawię trochę później :)
    A

    OdpowiedzUsuń
  5. musze mieć:D umrę zabiję:D.
    Nagroda: zestaw ksiazek/ paczuszka:D
    email: julita.sobolewska.93@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością się zgłaszam!
    E-mail: zuzanka.dd@vp.pl
    Co do nagród, to z chęcią przyjmę wszystko!
    Odpowiedzi pójdą najpóźniej jutro, bo jeszcze się głowię nad kilkoma i obawiam się, że może mi to trochę zająć xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się, bo jak tego nie zrobię to umrę.
    e-mail: riana@wp.pl
    Nagrody? Wezmę wszystko, lub cokolwiek :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę, bo inaczej umrę :D
    E-mail : daruniadec@gmail.com
    Interesuje mnie paczucha od Mirror ;*
    Odpowiedzi wysłane na maila :D


    OdpowiedzUsuń
  9. Biorę udział, bo umrę jak nie wezmę udziału u mirror xD
    E-mail: justbooks17@gmail.com
    Nagrody.. hmm... zestaw książek lub paczucha, może nawet być cukierek xD
    Już wysyłam na maila odpowiedź!
    Pozdrawiam, Monika :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się!.
    e-mail: gracja313@tlen.pl
    Interesuje mnie.. wszystko. Wszystko przeczytam, wyjem czy jeszcze co innego :)
    Odpowiedź za chwilę zostanie wysłana (tylko najpierw muszę się zalogować na pocztę)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się!
    e-mail: himitsu@vp.pl
    Interesuje mnie nagroda/nagrody: zestaw książek i paczucha Mirror
    Odpowiedź na zadanie konkursowe została wysłana na meila.

    Himitsu

    OdpowiedzUsuń