Stosik na ciężkie szkolne czasy ~7~

Witam was Moi Drodzy Czytelnicy!
Dziś, to co chyba każdy lubi... - chwila zazdrości, oświecenia i oglądania :)
No, bo kto nie uwielbia stosików?!


Stosik skromny, ale większość książek to było moje marzenie, by dostać - no i mam :)
Co zadziwiające przeważyły w tym miesiącu egzemplarze recenzenckie.

Oby tak dalej, a powiem, że się rozwijam xD

A oto i stosik wrześniowy:


"Dziedzictwo" C.J. Daugherty [egz. recenzencki] otrzymana przez portal literatura.juventum.pl i już doczekać się nie mogę, kiedy przeczytam. 
 "Równowaga" Paweł Leśniak [egz. recenzencki] dostałam od bloga Książki Moja Miłość.
 "Zachwianie" Paweł Leśniak [egz. recenzencki] dostałam od bloga Książki Moja Miłość.
 "Król Kruków" Maggie Stiefvater -[podarowane] od mojej Drogiej Kasi, która się uparła i zrobiła mi prezent urodzinowy ;***
 "Ostatnia spowiedź - Tom II" Nina Reichter [egz. recenzencki], otrzymana przez portal literatura.juventum.pl i też ciekawa jestem kontynuacji!
"Alicja w krainie zombie" Gena Showalter - [egz. recenzencki], dzięki nowej współpracy z wydawnictwem Harlequin :)
 "Mistrz i Małgorzata" Michaił Bułhakow [wyp. z biblioteki], hm... moja pierwsza lektura szkolna w tym roku (oczywiście nie kalendarzowym :P)


Co polecacie/odradzacie? Na jaką recenzję książki będziecie czekać?
_________________________________

A gdy jesteśmy już w temacie "Ostatniej spowiedzi", to autorka odpowie na wasze pytania a najciekawsze zostaną nagrodzone książkami autorki! Czyż nie fajnie? Nie dość  że zadacie nurtujące dla was pytanie i możliwe, że uzyskacie odpowiedź - to jeszcze możecie coś wygrać :)
Zapraszam na lubimyczytać.pl <klik>


Pozdrawiam:*

26 komentarzy:

  1. 'Dziedzictwo' i 'Alicję' mam już za sobą <3 genialne książki, pochłonęłam je jednym tchem :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrz i Małgorzata to konieczna konieczność :3 Książka jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na recenzję Alicji w krainie zombii:)
    też mam dziedzictwo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kobieto, dokończ wreszcie tego "Króla kruków"! Muszę przeczytać Twoją recenzję o nim :)
    A tak poza tym to jestem ciekawa "Alicji", która (mam nadzieję) niebawem podwędzę kuzynce :3
    PS. "Dziedzictwo niedawno pożyczyłam od koleżanki, więc pewnie niebawem się za nie biorę :D Ale nie podoba mi się okładka, więc ją obłożyłam xD Jak to moja siostra określiła: "Bardzo przypomina Zmierzch" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy dodają teraz cudowne stosiki, a ja nic nie mam nowego :<
    Zazdroszczę :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziedzictwo też niedługo będzie moje *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam dwie z twoich pozycji.
    OS II już dawno przeczytałam :D
    A Alicję właśnie czytam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem "dziedzictwa" chętnie ja przeczytam, bo słyszałam o niej dużo dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę "Dziedzictwa" ^^ chociaż jeszcze nawet nie zabrałam się za część 1:( "Alicją w krainie zombie" i "Królem Kruków" też bym nie pogardziła :D

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebawem zabieram się za "Wybranych", więc po nich pewnie będę miała ochotę również na "Dziedzictwo". Podejrzewam, że kiedyś sięgnę także po "Ostatnią spowiedź".

    OdpowiedzUsuń
  11. "Króla Kruków" muszę zdecydowanie przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Króla kruków oj bardzo :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja czekam na wszystkie recenzję i zazdroszczę! A "Mistrz i Małgorzata" to genialna książka! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na recenzję "Króla Kruków" ;) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  15. To ja zabieram "Ostatnią spowiedź 2" i "Alicję..." i zmykam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak najbardziej polecam "Dziedzictwo" oraz "Ostatnią spowiedź tom 2". No i oczywiście "Alicję w krainie zombi", którą pokochałam od pierwszej strony :D Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ''OS'' i ''Dziedzictwo'' *O*
    Widać też inne perełki :)
    Życzę przyjemnego czytania!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Z takim stosem te szkolne czasy chyba nie będą takie ciężkie :D Mam na swojej półce "Wybranych", jak w końcu przeczytam to rozejrzę się za drugą częścią, a Tobie życzę przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mistrza i Małgorzatę? Ja nie czytałam, ale wiele osób z mojego otoczenia było nią zachwyconych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Alicję w krainie zombi planuje kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę Alicji i Ostatniej Spowiedzi :c

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna nazwa stosika! :) Zazdroszczę Ci szczególnie "Alicji..." i oczywiście czekam na jej recenzję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń