TARGI KSIĄŻKI KRAKÓW 2015


Kochani!
Już jutro będzie mnie można spotkać na Targach Książki w Krakowie!
Będę na nich całą sobotę i mniej więcej całą niedzielę :)

Jeśli ktoś chciałby mnie spotkać, pogadać - szukajcie kręconej brązowej czarownicy ;) Na pewno będę miała identyfikator ze swoim avatarem.

Gdzie można mnie łapać? Ogólnie to wszędzie, ale zamierzam zahaczyć o C.J. Daugherty, Ćwieka, Agnieszkę Lingas-Łoniewską, Leonarda Patrignani... i wielu innych!
Jeśli będzie gdzieś dostępne wi-fi to postaram się na Instagramie/FanPageu informować gdzie zmierzam - ale może być różnie z internetem ;)

No i najważniejsze info!
Będę dysponowała i rozdawała OSTATNIE SZTUKI zakładek blogowych!
To była limitowana edycja z tamtego roku jeszcze i nie wiem, czy jeszcze kiedykolwiek będzie dostępna ;)
 Także warto podejść za ładny uśmiech na pewno obdaruję swoją zakładką!

Już nie mogę się doczekać! <3
Jeszcze tylko kilkanaście godzin i witaj Krakowie!
Do zobaczenia!


9 komentarzy:

  1. Może uda nam się gdzieś minąć!

    Pozdrawiam i udanych zakupów!
    http://tylkomagiaslowa.blogspot.com/

    P.S będę również u Pani Agnieszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki profesjonalnie :). // W ogóle w tym roku coś jest na targach niedobór ładnych, bezpłatnych zakładek... ;). Jutro będę, ale pewnie tak na godzinkę od 16 coś do 17 coś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, jednak troszkę czasu im poświęciłam :) Ojej, naprawdę? Kurczaki coś się nei postarali! xD Jeśli mnie znajdziesz chętnie obdaruję Cie swoją zakładką, bo ja będę pewnie do 19 na hali :)

      Usuń
  3. Tak bardzo chciałabym tam być ;( wpadnę chyba w depresję, wszędzie targi i targi, a ja mam zjazd na studiach!
    Ze smutkiem w oczach,
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też będę jutro. Może się gdzieś migniemy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszędzie słyszę o targach i staję się coraz bardziej załamana, że mnie nie będzie.
    Co do zakładek, to jestem szczęśliwą posiadaczką jednej z nich. Kiedyś udało mi się wygrać konkurs zakładkowy na facebook'u :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie teraz żałuję, ze nie mam czasu w tym roku na targi książki, może jeszcze jutro uda mi się chwilke znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłem w piątek i dzisiaj. Niestety nie udało nam się spotkać :(
    U mnie na blogu już fotorelacja, zapraszam :)
    Pozdrawiam, Michał

    OdpowiedzUsuń