Zapowiedzi filmowe 2013


To są filmy na które czekam w tym roku :) Oczywiście wszystkie na podstawie książek, które już przeczytałam (oprócz Wiecznie Żywego, którego właśnie czytam).
A więc rok 2013 obfituje w wspaniałe filmy, a co będzie w 2014 roku? Podobno też zapowiada się dużo filmów na podstawie książek, no bo jak wiadomo teraz rządzą ruchome obrazki a nie papierowe kartki zapisane malutkimi literkami... I tak wole książki, ale uwielbiam oglądać ekranizacje na podstawie powieści, gdyż potem mam porównanie o tym jak ja wymyśliłam sobie ten świat, a jak wymyślił go reżyser :)


A wy czekacie na jakieś filmy w tym roku?
Pochwalcie się, może skorzystam ;)


Pozdrawiam;*

3 komentarze:

  1. O TAK ! Konkretnie na niemal połowę tych, co ty :D Na "Miasto kości" na pewno pójdę. To tam będą prawdziwe emocje :) Na "Intruza" poczekam, a "Igrzyska śmierci 2" to jeszcze nie wiem. Matko, kocham je wszystkie bez wyjątku.

    Zapraszam do mnie na rozdział 4.

    OdpowiedzUsuń
  2. W 2014 roku ekranizacja drugiej części ,,Darów Anioła: Miasto Popiołów" :) Ja jeszcze czekam na ,,W pierścieniu ognia" oraz na ,,Percy Jackson i bogowie olimpijscy: Morze potworów" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na nie czekam i mam nadzieję, że się nie zawiodę :)

      Usuń